18 feb 2007, 17:51
Hej jeg søger hjælp til køb at et fladskærms tv.
Mig og min kæreste vil gerne have et nyt tv, og denne gang en fladskærm, men da vi ikke tidligere har haft et lcd/plasma tv ved vi intet om markedet, udover det generelle.
Vi har nogle krav / oplysningen om det tv vi ønsker.
0. Minimum 40 tommer
1. Tv´er skal være minimaliatisk i designer, skal være sort og evt højglanspoleret, og helst uden synlig højtalere.
2. Prisen må max være 15.000.- (regner med at benytte prisdatabaser fx. hifipriser til at finde pris)
3. Vi skal primært bruge skærmen til at se normalt tv, og DVD. Kommer aldrig til at blive brugt med en spillekonsol.
4. Jeg har selv surround anlæg, så tv´ets lyd er ikke så vigtigt.
5. Det skal være full HD - og self HD ready (hvis det ikke siger sig selv)
6. Fra selve tv´et til sofaen, hvor man skal se det fra er der 3 meter.
7. Tror vi har kabel tv igennem mine ejendom, men ikke selector
Tror det var det, mht. krav og info.
Håber i gider hjælpe mig
Mvh
Elkoger
Mig og min kæreste vil gerne have et nyt tv, og denne gang en fladskærm, men da vi ikke tidligere har haft et lcd/plasma tv ved vi intet om markedet, udover det generelle.
Vi har nogle krav / oplysningen om det tv vi ønsker.
0. Minimum 40 tommer
1. Tv´er skal være minimaliatisk i designer, skal være sort og evt højglanspoleret, og helst uden synlig højtalere.
2. Prisen må max være 15.000.- (regner med at benytte prisdatabaser fx. hifipriser til at finde pris)
3. Vi skal primært bruge skærmen til at se normalt tv, og DVD. Kommer aldrig til at blive brugt med en spillekonsol.
4. Jeg har selv surround anlæg, så tv´ets lyd er ikke så vigtigt.
5. Det skal være full HD - og self HD ready (hvis det ikke siger sig selv)
6. Fra selve tv´et til sofaen, hvor man skal se det fra er der 3 meter.
7. Tror vi har kabel tv igennem mine ejendom, men ikke selector
Tror det var det, mht. krav og info.
Håber i gider hjælpe mig
Mvh
Elkoger