Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mazer
Jeg har nu kigget rundt omkring på en masse tv'er og er kun blevet mere forvirret om hvilket et jeg skal købe.
Jeg skal bruge tv'et til afspilning af dvd'er. Jeg skal tilslutte det til min PC, hvor jeg skal afspille 720p materiale. Ud over det skal det bruges til min xbox360. Det skal selvføgelig også bruges til at se kabeltv som jeg har fra tdc kabeltv, men jeg vægter de andre ting højere end gammeldags tv :)
Det skal være i størrelsen omkring de 40" og skal koster omkring de 15.000kr

De tv'er jeg har kigget lidt på er Samsung LE-40M71B, Panasonics PV60 og Sony's tv'er:

Samsungs 100hz ser lækkert ud! har kun set det testet med dvd og der laver det en del "ghosting". Gør det også det ved afspilning af 720p materiale ?

Jeg har fået en del gode ting at vide om Sony's tv'er er det sandt ? :)
Af Kief
Undlad at købe Samsung M71 tv for selv om det er på papiret lyder fedt med 100Hz så har det faktuelt været med til at ødelægge billedet. Så meget at mange af dem som har et M71 tv har valgt at slå 100Hz fra.

Kig i stedet for efter N71'eren som er samme tv blot uden 100Hz delen... Den kan bla. fås i Hifiklubben til lige omkring dit budget.

Mvh

Casper
Af mazer
Jeg har selv været ude og kigge på det og testet det. Synes ikke det var okay med alt det ghosting, MEN hvis det ikke gostede i 720p fremvisning så det en helt anden sag