Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RasMusSen
Hej,

Jeg læser med stor fornøjelse siden og vil nu også købe et fladt TV m tilbebør efter mange år med 17"og VHS. Så uanset hvad jeg vælger må det være et skridt i den rigtige retning.

Designmæssigt syntes jeg Sony KDL32V2500 er udemærket og har en meget passende størrelse med sine 32" og smal ramme. Billede ser fint ud sammenlignet med Samsung og Sharp stående på hylden ved siden af. Derudover er priser også kommet lidt ned (HiFiKlubben: 13000). Lyden skal frem med et semi surround sound system (Expert: Bose 1-2-3, 8000). HDisk-optageren fra Sony har jeg overvejet, men tror jeg finder samme funktionalitet billigere i andres produkter. En fancy fjernbetjening fra LogiTech skal styre de forskellige enheder.

Primært ser vi TV, mens ungerne:-) hygger sig med PS2 og jeg gerne vil kunne koble foto/videoudstyr på på HD-optageren

Har nogen af jer forslag til andre TV / systemer i den priskategori, der hellere burde overvejes ??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu fokuserer du selv lidt på den smalle ramme, så mit bud falder nok lidt udenfor, men Philips 32PF9731D model koster også ca. 13000 kr. (plus minus) og er et ganske godt produkt. Rammen er dog noget større idet der skal være plads til AmbiLight.
Af RasMusSen
Tak for svaret.

Jeg var forbi TapeConnection. Deres prissætning på KDL32V2500 og HDisk-Optager er fornuftig.

MEN så her så også Panasonics 37" plasma. Plasmaen's billede var meget godt, mens designet kunne være bedre. Så derfor vil jeg nu kigge efter 37" plasma-mulighederne

Derudover vil jeg se om 1080-LCDerne, kan gøre det godt. Grundigt's er i butikker nu (18.000), mens jeg endnu ikke har set Sharps seneste model.