Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moses
#7307
Jeg har tænkt mig at ofre ca 8000,- på et 32" LCD HD.
Det skal bruges primært som extra TV, og til at se mine HDV optagelser fra mit camera.
Så havde jeg tænkt mig om et år eller to hvor fladskærmsteknologien er blevet lige så god som på mit Philips 36" billedrør, at købe et nyt stort TV.

Jeg har set på 2 modeller og vil gerne have nogle råd omkring dette.
PANASONIC TX32LX50 til 7899,- (computercity)
PROSONIC 32" LTW32D. til 7500,- (Bilka)
Andre råd modtages gerne.
Af Kief
#7309
moses skrev:Jeg har tænkt mig at ofre ca 8000,- på et 32" LCD HD.
Det skal bruges primært som extra TV, og til at se mine HDV optagelser fra mit camera.
Så havde jeg tænkt mig om et år eller to hvor fladskærmsteknologien er blevet lige så god som på mit Philips 36" billedrør, at købe et nyt stort TV.

Jeg har set på 2 modeller og vil gerne have nogle råd omkring dette.
PANASONIC TX32LX50 til 7899,- (computercity)
PROSONIC 32" LTW32D. til 7500,- (Bilka)
Andre råd modtages gerne.
Til den pris skal du over på www.recordere.dk og kigge på Toshiba 32WL66 Z til 8500.- ... det er nok det bedste tv i den prisklasse.

Mvh

Casper
Af [email protected]
#7312
Hej

jeg vil bare lige sige at jeg fik mit 32WL66 Z lev. for 14 dage siden og jeg er MEGET tilfreds med den kvalitet jeg har fået for mine 8500,- så prøv at kikke på det inden du bestemmer dig! jeg har ikke stødt på et tv der kan være med der.... og tro mig jeg har kikket meget :)

hilsen Søren
Af Kief
#7318
[email protected] skrev:Hej

jeg vil bare lige sige at jeg fik mit 32WL66 Z lev. for 14 dage siden og jeg er MEGET tilfreds med den kvalitet jeg har fået for mine 8500,- så prøv at kikke på det inden du bestemmer dig! jeg har ikke stødt på et tv der kan være med der.... og tro mig jeg har kikket meget :)

hilsen Søren
Lyder godt Søren, jeg går stadig og venter på min Tosh' men den burde være her midt næste uge... :D

Har du forsøgt med pc forbindelse med din Tosh'?
Af [email protected]
#7347
Nej det har jeg ikke ! gør det nok heller ikke det er købt som TV


hilsen Søren
Af moses
#7349
Toshibaen ser lækker ud,
jeg har kun set priser på ca 7.ooo-8.000,- i Tyskland. (ca 11.000,- i DK)
Det er moske også der at i har købt jeres.?
Af moses
#7350
Der var jeg nok lidt for hurtig.
Jeg kan se der er fælleskøb til 8500,-
Jeg har også fundet priser i Tyskland til ca 900 EU. det er 6750,- dk + forsendelse, men det er moske for farligt ??
Af Kief
#7353
moses skrev:Der var jeg nok lidt for hurtig.
Jeg kan se der er fælleskøb til 8500,-
Jeg har også fundet priser i Tyskland til ca 900 EU. det er 6750,- dk + forsendelse, men det er moske for farligt ??
Tjah kommer an på hvor "modig" du er. Men Toshiba har ikke nogen dansk afdeling så hvis der er problemer med dit tv skal du til Tyskland for at få det rep.

Køber du igennem fælleskøbet kan du nøjes med at sende/køre fjernsynet til TapeConnection her i DK og så skal de sørge for resten.

Derudover har du en bedre garanti ifølge lovgivningen i DK i forhold til Tyskland.

Men du må selv afgøre om dette er den ekstra besparelse værd.'

Da jeg bor i KBH og ikke lige kan køre syd for grænsen, så har jeg valgt at give den smule ekstra og så kunne få dansk kundeservice.

Casper
Af moses
#7360
OK det lyder fornuftigt.
Så skal jeg bare lige havde godkendelse hos DAMEN.!
Brugeravatar
Af yksa
#7366
8) så kunne du jo lave en lille brugertest af den, det ville virkelig være ba dæjligt ;)
Af moses
#7386
Så har jeg bestilt den som NR: 58. i køen.