Log ind med sociale netværk
9. aug 2011, 22:16
LG 55LW980W FHD LED TV MP4 3D til 18.499??
http://www.justbuyit.dk/shop/lg-55lw980w-fhd-8954p.html
Lyder utroligt, gad vide om en sådanne pris er bindene for butikken?
/Oz
http://www.justbuyit.dk/shop/lg-55lw980w-fhd-8954p.html
Lyder utroligt, gad vide om en sådanne pris er bindene for butikken?
/Oz
9. aug 2011, 22:27
Altså LG's garanti på skærme, dækker jo skærme i NORDEN. Så hvis man kan finde tilsvarende magen til model i Norge/Sverige, skulle der ikke være nogen bekymringer ang dette 
Det lyder hvertfald især billigt, men mon ikke også den dykker i pris her hjemme, ligesom Samsungs modeller jo har gjort!

Det lyder hvertfald især billigt, men mon ikke også den dykker i pris her hjemme, ligesom Samsungs modeller jo har gjort!
9. aug 2011, 22:32
Er der nogen der ved hvilke video formater LG's flagskib kommer til at understøtte?
Har p.t. et Samsung UE55D7005, som skal byttes for 2. gang p.g.a. heavy clouding. I dagslys super eminent tv, der afspiller alle formater (MKV, ISO, m2ts, m.m.) via min Synology NAS. Gad vide om LG understøtter de samme formater for så tror jeg ikke jeg genbestiller et nyt Samsung.
/Oz
Har p.t. et Samsung UE55D7005, som skal byttes for 2. gang p.g.a. heavy clouding. I dagslys super eminent tv, der afspiller alle formater (MKV, ISO, m2ts, m.m.) via min Synology NAS. Gad vide om LG understøtter de samme formater for så tror jeg ikke jeg genbestiller et nyt Samsung.
/Oz
10. aug 2011, 14:13
Tips for using USB storage devices:
Type Supported File Formats
Video:
MPG, MPEG, DAT, TS, TRP, TP, VOB, MP4,
MOV, MKV, DivX, AVI, ASF, WMV, M4V
Max bitrate of playable movie file: 20 Mbps
(Mega bit per second)
Bit rate of audio format: within 32 kbps to 320
kbps (MP3)
Supported external subtitle format: *.smi,
*.srt, *.sub (MicroDVD, SubViewer 1.0/2.0),
*.ass, *.ssa, *.txt (TMPlayer), *.psb
(PowerDivX)
Supported Internal subtitle format: only XSUB
(It is the subtitle format made in DivX files),
Text UTF- 8, SRT, ASS, SSA (It is the subtitle
format used in DivX-Plus HD files)
ozong skrev:Er der nogen der ved hvilke video formater LG's flagskib kommer til at understøtte?Måske det her kan hjælpe? Det er godt nok ikke fra LW980 men fra et andet af LG's 2011 modeller, så mon ikke de understøtter de samme formater?!
/Oz
Tips for using USB storage devices:
Type Supported File Formats
Video:
MPG, MPEG, DAT, TS, TRP, TP, VOB, MP4,
MOV, MKV, DivX, AVI, ASF, WMV, M4V
Max bitrate of playable movie file: 20 Mbps
(Mega bit per second)
Bit rate of audio format: within 32 kbps to 320
kbps (MP3)
Supported external subtitle format: *.smi,
*.srt, *.sub (MicroDVD, SubViewer 1.0/2.0),
*.ass, *.ssa, *.txt (TMPlayer), *.psb
(PowerDivX)
Supported Internal subtitle format: only XSUB
(It is the subtitle format made in DivX files),
Text UTF- 8, SRT, ASS, SSA (It is the subtitle
format used in DivX-Plus HD files)
LG 65CX
10. aug 2011, 15:57
JustBuyIt.dk har fået meget gode anmeldelser på trustpilot.
Det kribler lidt for at bestille det TV men har ikke lyst til at bestille før jeg har set en anmeldelse.
Så flatpanels må meget gerne rubbe sig med det her tv!! :P
StoreSol skrev:ShopItOnline.dk har den til salg til 10.500.-Så godt den pris hos ShopItOnline.dk men har ikke kigget meget på siden. Men ud fra det jeg så virkede det som en side til erhverv så tror den pris er uden moms.
Men er jeg den eneste der syntes det kun er suspekte hjemmeside man kan finde den på?, syntes det lugter noget.
Det kribler lidt for at bestille det TV men har ikke lyst til at bestille før jeg har set en anmeldelse.
10. aug 2011, 16:20
http://www.shopitonline.dk/47-NANO-Full ... 60568.html
10.527,-
(8.422,- ekskl. moms)
De fejler dog ikke noget ifølge trustpilot
http://www.trustpilot.dk/review/www.shopitonline.dk
Holm86 skrev:Det var nu med momsStoreSol skrev:ShopItOnline.dk har den til salg til 10.500.-Så godt den pris hos ShopItOnline.dk men har ikke kigget meget på siden. Men ud fra det jeg så virkede det som en side til erhverv så tror den pris er uden moms.
Men er jeg den eneste der syntes det kun er suspekte hjemmeside man kan finde den på?, syntes det lugter noget.
http://www.shopitonline.dk/47-NANO-Full ... 60568.html
10.527,-
(8.422,- ekskl. moms)
De fejler dog ikke noget ifølge trustpilot
http://www.trustpilot.dk/review/www.shopitonline.dk
16. aug 2011, 21:34
Sidste dato jeg hørte var en ca dato fra en ven i Elgiganten som sagde d. 20 sept. 

24. aug 2011, 02:50
Oppdatering fra Norge her: Komplett.no har lagt LW980W inn i sitt sortiment til forhåndbestilling! Prisene er derimot ikke særlig snille! 23.995 for 47" og 32.995 for 55" Dog i danske kroner blir det vel litt lavere.
Håper prisene faller fort, da 55" kunne vært spennende synes jeg.
Jeg har nå et Sony HX920 i stuen som jeg er meget fornøyd med i 2D, men i 3D synes jeg brillene er klossete, de kan også virke litt anstrengende for øynene over tid og i tillegg mister brillene fokus hvis du snur hodet på skrå.. Dette er forsåvidt ikke dealbreakere, men hvis LW980W hadde vært like god som HX920 i 2D, (som jeg vil tro den er) så hadde det vært deilig med passiv 3D i steden for aktiv..
I mitt tilfelle må jeg i såfall levere tilbake 920eren( 1 uke igjen av angrerett ca) og vente på at LW980en synker i pris.. (Hmmm.. What to do...)
Håper prisene faller fort, da 55" kunne vært spennende synes jeg.
Jeg har nå et Sony HX920 i stuen som jeg er meget fornøyd med i 2D, men i 3D synes jeg brillene er klossete, de kan også virke litt anstrengende for øynene over tid og i tillegg mister brillene fokus hvis du snur hodet på skrå.. Dette er forsåvidt ikke dealbreakere, men hvis LW980W hadde vært like god som HX920 i 2D, (som jeg vil tro den er) så hadde det vært deilig med passiv 3D i steden for aktiv..
I mitt tilfelle må jeg i såfall levere tilbake 920eren( 1 uke igjen av angrerett ca) og vente på at LW980en synker i pris.. (Hmmm.. What to do...)
Sony 55HX920
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express
24. aug 2011, 16:50
komplett.no skriver at de får inn 2 stk. 47LW980W 16 september og det samme med 55LW980W, dog ubekreftet skriver de..
Noen andre her inne med noe nytt??
Noen andre her inne med noe nytt??
Sony 55HX920
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3