Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vi har haft slukket for TV'et, men faktisk ikke taget stømmen til det, det forsøger vi.

Nej, vi ser ingen undertekster, det ligner i bund og grund at vi ser det øverste venstre hjørne af billedet, og mangler omkring en tredjedel til højre og i bunden
Har ikke Viaplay, så kan derved ikke se om det også forekommer på Android TVOS, måske andre med andet end Samsung kan sige om det forekommer på andet OS.
Af JornH
Jeg har et tilsvarende TV nogle år gammel, nu har jeg Viaplay med Sport og kanaler, igår virkede det godt nok her. Har i kun film og serier, men mærkeligt at det skulle gøre en forskel?
Af JornH
Radiomanden, du kan nok godt hente Viaplay appen og se noget, da noget er gratis…

Jeg prøver at se på Nokia boksen…
Af JornH
Men vil nok ikke virke, jeg skal logge ind på Nokia og Yousee 4000 boksen for at se noget, men jeg holder mig bare til TVet hvis det virker…
JornH skrev: 2. okt 2024, 17:18 Radiomanden, du kan nok godt hente Viaplay appen og se noget, da noget er gratis…

Jeg prøver at se på Nokia boksen…
Ja der er Viafree, men det er fyldt med temmelig meget totalt ubrugeligt, så det kommer ikke til at ske.
Vi fik en pop-up i appen igår aftes, at de var klar over flere brugere havde problemer med at få korrekt format når de så noget i appen, så mon ikke det er det som har ramt os, og bliver løst.
Det må det da nu når de er klar over at der er problemer med korrekt visning.