Log ind med sociale netværk
22. dec 2011, 21:52
Hvis der er nogen der løser det til Stofa, så må I gerne smide listen op. 

7. jan 2012, 18:46
Hej..
Jeg har lige fået sådan et 55D8005 fjernsyn, jeg har også problemer med det, men jeg kan sku ikke lige forstå hvad jeg skal trykke på.
"Smart Hub/Kanal, vælg "Rediger" i øverste højre hjørne. Marker de 8 kanaler på listen med "enter" og vælg "slet" i nederste højre hjørne."
Syntes ikke jeg kan finde noget som passer med det..?
for når jeg trykker på Smart hud knappen på fjernbetjeningen, så kommer man bare ind i den menu, og jeg synter ikke der er noget oppe i højre hjørne..
HJÆLP...
Mvh..
Jeg har lige fået sådan et 55D8005 fjernsyn, jeg har også problemer med det, men jeg kan sku ikke lige forstå hvad jeg skal trykke på.
"Smart Hub/Kanal, vælg "Rediger" i øverste højre hjørne. Marker de 8 kanaler på listen med "enter" og vælg "slet" i nederste højre hjørne."
Syntes ikke jeg kan finde noget som passer med det..?
for når jeg trykker på Smart hud knappen på fjernbetjeningen, så kommer man bare ind i den menu, og jeg synter ikke der er noget oppe i højre hjørne..
HJÆLP...
Mvh..
13. jan 2012, 14:37
BTW mærkelig setting at man skal slette nogle kanaler for at få en feature på ens rimelig dyre tv til at fungere
Mht til EPG så har jeg i over 2 år "bokset" med både Samsung og Stofa omkring dette problem. EPG er langsom og kommer ikke med de rigtige data osv osv.. Jeg har selv et C8705 og det virker for det meste med de rette optagelser nu 2 år efter jeg har købt mit tv... men nogen gang er EPG slet ikke til at "danse" med....
sslarsen skrev:Hvis der er nogen der løser det til Stofa, så må I gerne smide listen op.Er dr nogen super dygtige mennesker der har knækket koden når det er til Stofa? hvilke kanaler der skal slettes osv..
BTW mærkelig setting at man skal slette nogle kanaler for at få en feature på ens rimelig dyre tv til at fungere

Mht til EPG så har jeg i over 2 år "bokset" med både Samsung og Stofa omkring dette problem. EPG er langsom og kommer ikke med de rigtige data osv osv.. Jeg har selv et C8705 og det virker for det meste med de rette optagelser nu 2 år efter jeg har købt mit tv... men nogen gang er EPG slet ikke til at "danse" med....
16. jan 2012, 01:02
Jeg benytter Rovi's EPG i stedet - hvor minibilledet fungerer fint, men hvor der stadig er visse udfordringer - dels mangler der oplysninger fra nogle af kanalerne (bl.a. TV2 efter omlægningen 11. januar) - og dels er nogle af programoplysningerne "forskudt" en time.
Det sidste kan dog tilsyneladende imødegås ved at sætte tidszonen manuelt til GMT+1.
Tazzyted skrev: Er dr nogen super dygtige mennesker der har knækket koden når det er til Stofa? hvilke kanaler der skal slettes osv..Hvis der er nogen der har et fix til ComX, må de også gerne melde ind. Ingen af de 8 kanaler nævnt tidligere i tråden indgår i min kanalpakke - men Samsungs egen EPG lider af samme problem (intet minibillede).
Jeg benytter Rovi's EPG i stedet - hvor minibilledet fungerer fint, men hvor der stadig er visse udfordringer - dels mangler der oplysninger fra nogle af kanalerne (bl.a. TV2 efter omlægningen 11. januar) - og dels er nogle af programoplysningerne "forskudt" en time.
Det sidste kan dog tilsyneladende imødegås ved at sætte tidszonen manuelt til GMT+1.
16. jan 2012, 15:09
Jeg har prøvet at slette kanalerne
C+ Sport1
C+ Serier
C+ Hits
C+ Emo
C+ First
Event
Event2
TV1000 Drama
på mit 46D6505, mens det virker ikke.
Jeg har yderligere prøvet at slette diverse andre kanaler der hedder noget i stil med ovenstående, men stadig nogo.
What am i missing?
C+ Sport1
C+ Serier
C+ Hits
C+ Emo
C+ First
Event
Event2
TV1000 Drama
på mit 46D6505, mens det virker ikke.
Jeg har yderligere prøvet at slette diverse andre kanaler der hedder noget i stil med ovenstående, men stadig nogo.
What am i missing?
12. mar 2012, 20:00
Bump...?
Jeg har prøvet at slette dem - det virker umiddelbart ikke... Nogen kanal ændringer eller?
Jeg har prøvet at slette dem - det virker umiddelbart ikke... Nogen kanal ændringer eller?
14. feb 2013, 08:12
Hej.. Jeg har samme problem med mit 8005 fra Samsung og min yousee , jeg har prøvet at følge rådet fra denne tråd om at slette kanaler, men jeg kan ikke finde dem alle og dem jeg kan finde har skiftet navn.. Kan ikke finde Event2 og TV1000/TV Drama.. Er der nogen der kan hjælpe ?
Log ind med sociale netværk