Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af icewind
Hvis man tager billedet er LG så næst bedst end philips? Det må det vel være da LG har philips paneler.

Eller hvad siger i?
Brugeravatar
Af azrael
Tjo, men efter sigende anvender Philips ikke altid deres egne paneler. Jeg har hørt, at Philips gerne bruger paneler fra Sharp i deres topmodeller.

Hilsen,
az
Af SJ
:p
Senest rettet af SJ 02 jan 2009, 19:52, rettet i alt 1 gang.
Af ABHolm
Jeg er enig med SJ. Køb ikke en LG skærm. Jeg har pt en LG 37LB1R og billedet står og ryster og hopper på skærmen. Det er som om billedet ryster af kulde.

desuden har den en tendens til ikke at ville vise pc billedet. Det kommer først ordentligt på når man har valgt et andet input og går tilbage til pc. Hvis man eks genstarter sin pc, så ryger billedet.

Så kan på ingen måde anbefale LG!
Af Han den anden
Hvorfor har du ikke fået det lavet (dit "hoppende" tv) Det skal jo ikke opfører sig sådan! Jeg har selv et LB1R 37" og er meget tilfreds, specielt efter jeg har sluppet af med den irriterende brummelyd som tv'et lavede.

Jeg har hørt enkelte andre ejere som har klaget over at tv'et rykker i billedet. Det kan ha' noget med en teknologi der hedder "orbiting" som rykker billedet 2 pixel hver x sekundt. Dette er normalt brugt på plasma tv for at undgå indbrænding. Mit tv er sat til at rykke 2 pixel hver 120 sekundt. Det er ikke noget jeg lægger mærke til.

Mht. visning af pc materiale så står mit tv krystalklart og det er ikke nødvendigt at skifte freo og tilbage.