21. aug 2006, 22:56
Jeg går og overvejer at anskaffe mig noget mere komprimeret mht. størrelsen til min htpc, da jeg ikke gider at ha det store skrummel til 28" stående på bordet
Derfor leder jeg efter et fladskærms tv af en art - behøver sådan set ikke være med tuner, da det udelukkende skal kunne kobles til min pc med lyd (fra jack til what ever - gerne phono da jeg allerede har kablerne til det) og billede (har mulighed for at koble vga (d-sub), dvi eller s-video til)
Jeg har kun forstand på nogle meget få ting indenfor tv og det ligger primært inden for billedrørs tv
Men jeg leder altså efter et apparat jeg ka koble til en pc med lyd og billede i omkring 28 tommer vel - større eller mindre kan sagtens gå an... Det SKAL også kunne monteres på væggen (meget vigtigt endda, da jeg ellers ikke sparer en bjælde plads)
På forhånd tak!
Derfor leder jeg efter et fladskærms tv af en art - behøver sådan set ikke være med tuner, da det udelukkende skal kunne kobles til min pc med lyd (fra jack til what ever - gerne phono da jeg allerede har kablerne til det) og billede (har mulighed for at koble vga (d-sub), dvi eller s-video til)
Jeg har kun forstand på nogle meget få ting indenfor tv og det ligger primært inden for billedrørs tv

På forhånd tak!