Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Helge Lassen
Jeg synes 37PF9830 kræver at man peger meget nøjagtigt på fjernsynet. Blot man peger en lille smule upad virker fjernbetjeningen ikke. Den er ikke så kritisk når man peger nedad. Jeg tror det er et generelt problem jeg har konstateret det samme på to andre 37PF9830. På mit fjernsyn kan man godt tænde for det selv om betjeningen peger 60 grader opad, og man kan se på den blå power at den blinker når man trykker på knapper indtil der kommer billede på skærmen. Så falder følsomheden igen og man skal pege meget direkte på fjernsynet. Det må være en konstruktions fejl ved 37PF9830. Men jeg synes godt nok det er irriterende når man har valgt så dyrt et fjernsyn.
Af MartinA
Jeg har også samme problem på mit 37PF9830
Af Helge Lassen
Jeg kunne godt tænke mig at høre om problemet også findes på 32PF9830. I testen som Rasmus Larsen larvede var der ingen problemer.
Af Anders P
Jeg har også samme problem på mit 32 pf 9830
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg var opmærksom på problemet i testen, og det var også derfor jeg specifikt omtalte det.
Jeg havde ingen problemer i de 10 dage jeg havde det stående og det blev det brugt intensivt til forskellige tests. Det kan naturligvis variere, men det lader alligevel til, at en række brugere har problemet.

Der er ikke en kilde tæt på Tvøet, som kan forstyrre jeres signaler?
Af Helge Lassen
Nej der er ikke andre ting der kan forstyre. Fjersynet står i et mørkt hjørne af stuen. Desuden har jeg prøvet det med samme resultat i en Merlin forretning og hos El-Giganten.
Brugeravatar
Af bendix
På mit 32pf9830/10 har jeg ikke dette problem, fjernbetjeningen virker i mange retninger. Og jeg behøver ikke at pege direkte mod tv overhovedet.