Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har siden sidste billede fået skiftet stor set alt på nær AppleTV'et. Ny forstærker, Pladespiller, Soundbar, Højtalere, Sub :)
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2025-02-05 kl. 14.59.55.png
Skærmbillede 2025-02-05 kl. 14.59.55.png (4.02 MiB) Vist 2126 gange
Af kabri
Annolago skrev: 5. feb 2025, 10:28 Lidt billeder af mit TV setup. Var i mange år super glad for og investerede alt for meget i projektorer. Må indrømme at bortset fra at størrelsen stadig mangler lidt så er det her så meget bedre. Ingen problemer i dagslys. Intet "Super black level" som aldrig er rigtigt sort. Eneste issue er hvad fanden gør man med skærmen næste gang man bytter. Det med at smide det i soveværelset tror jeg ikke rigtigt går an. Man kan ikke transportere det i en bil og kassen var så stor at der var ingen som helst chance for at gemme den. Så hvad gør man..? Måske som gaming skærm til min fligtsim setup..
Hvilket mærke tv er det?
Af Annolago
Det er et TCL 85C955. Må indrømme at det var ikke et velovervejet køb men blev gjort i rent forbavselse over prisen. Måtte bare have sådan et. Det har på alle punkter overgået hvad jeg havde forventet og jeg byttede fra en tidligere top OLED model fra Phillips.
Eneste irriterende detalje er pop-up menuen der absolut skal fortælle hvad mit billed format er. Sikkert en god ting men ikke hvis man hopper rundt mellem videoer (tænk YouTube).
Sort er sort. Ekstremt begrænset halo og man skal helt tæt og kigge efter.
Selvfølgelig skal du bruge lidt knofedt for at vælge det rigtige billed setup. Tog mig lidt tid at finde ud af at selvom der står at man kan "apply to all inputs" så skal man altså gøre det pr indgang. Pain in b.. men skal jo kun gøres en gang.
Så kan stærkt anbefales. Jeg vil dog helt sikkert gå efter 98" eller større næste gang.
Det afhænger selvfølgelig af hvad prisen bliver på det tidspunkt. :-)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15