21. sep 2024, 13:45
#361750
Andre der er faldet over denne artikel i Ekstrabladet:
https://ekstrabladet.dk/forbrug/Teknolo ... a/10374560
Den er vel et eksempel på hvorfor det generelle svar, når der spørges til, hvad man skal gøre, hvis ens TV er gået i stykker, er, at man som regel er bedre tjent med at købe et nyt end forsøge på at få det repareret
Gad vide hvordan han har fået forklaret sig, hvorledes det gik i stykker?
Normalt er der ingen problemer, når man har reklamation på et TV, der stadig er omfattet af garantien/reklamationsretten...
https://ekstrabladet.dk/forbrug/Teknolo ... a/10374560
Den er vel et eksempel på hvorfor det generelle svar, når der spørges til, hvad man skal gøre, hvis ens TV er gået i stykker, er, at man som regel er bedre tjent med at købe et nyt end forsøge på at få det repareret
Gad vide hvordan han har fået forklaret sig, hvorledes det gik i stykker?
Normalt er der ingen problemer, når man har reklamation på et TV, der stadig er omfattet af garantien/reklamationsretten...