14. jun 2007, 10:26
Jeg har i snart længere tid forsøgt at finde en passende skærm til mine forældre, med det lidt anderledes krav at det skulle være en 37" der max. måtte fylde 90cm i bredden. Det krav er nu ændret til 92cm, hvilket, trods alt, øger mulighederne en del.
Jeg har kigget på disse to skærme der ihvertfald opfylder kravene - men hvilken vil umiddelbart bedst kunne svare sig, da prisforskellen alligevel ligger på lidt over 2000 kr.?
Samsung Samsung LE37R86BD ca. 9100.-
Samsung Samsung LE-37M87 ca. 11400.-
Den største forskel går jeg ud fra er understøttelsen af full-hd, men jeg er ærligtalt ikke så meget inde i hvad det kommer til at betyde i praksis.
Jeg vil bare ikke anbefale dem r86 modellen, hvis de f.eks. om nogen år vil fortryde at de ikke to den nyere m87 model.
Nogen der kan give et råd med på vejen?
Jeg har kigget på disse to skærme der ihvertfald opfylder kravene - men hvilken vil umiddelbart bedst kunne svare sig, da prisforskellen alligevel ligger på lidt over 2000 kr.?
Samsung Samsung LE37R86BD ca. 9100.-
Samsung Samsung LE-37M87 ca. 11400.-
Den største forskel går jeg ud fra er understøttelsen af full-hd, men jeg er ærligtalt ikke så meget inde i hvad det kommer til at betyde i praksis.
Jeg vil bare ikke anbefale dem r86 modellen, hvis de f.eks. om nogen år vil fortryde at de ikke to den nyere m87 model.
Nogen der kan give et råd med på vejen?