Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Heys !

- Da værelset endelig er sat i stand og jeg er begyndt at tjene 'acceptable' penge, så er det jo selvfølgelig på tide at man får anskaffet sig en fladskærm ;)

- Kravene er følgende

- Skal være kompatibel med Sony RHT-G1000

- Skal kunne modtage DVI /eller/ VGA signaler, (DVI er selvfølgelig klart at foretrække!) - Og da det er til, tilslutning af min pc, så er det jo selvfølgelig også klart at foretrække en sprød billede kvalitet samt hurtig responstid

- helst ikke mere end 8.000

- ca. 26"

- min. 2 HDMI indgange til kommende sony PS3 og HDD optager ;)

Håber ikke det er for meget at forlange ! - Har selv ledt siden torsdags og kan sgu ikke helt finde rundt, så måtte jo komme til jer (:

På forhånd tak (:
Af FStyle
Rasmus Larsen skrev:Når du siger PC, tænker du så på afvikling af film og spil fra PC'en eller tænker du også på skrivebordsbrug?
Alt i det hele taget ... - Så vil jeg nemlig skille mig af med min nuværende 19" CRT skærm som fylder lidt for meget og slet ikke passer ind i den nuværende stil (:
Af FStyle
Er der ikke mere hjælp at hente?
Af FStyle
Der må da være nogen her der har mere forstand på det end mig?

Hjælp? (:
Brugeravatar
Af azrael
Der er generelt den holdning, at det er en dum ide at anvende et fladskærmstv til dedikeret pc-brug. De er simpelthen ikke skabt til det formål. Ved brug i et mediecenter skulle der dog ikke være problemer.
Af FStyle
Okay, Hva fejl og mangler har de da til gaming brug? (:

- Hmm, har de så også de samme mangler ved consolerne?