Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wushu
Hej flatpanels , her er min første post så :)
Efter at have investeret i et Samsung 32 LCD LE-32R72B som jeg desuden er ret tilfreds med , har jeg fået lidt lyst og vægt i pungen til et fullHD tv men hvilket ?
Behovet er xbox/ps3 samt film , ser ikke fjernsyns kanaler.
Har luret lidt rundt omkring men syntes at det er svært da jeg ikke er så teknisk ferm , håber i kan hælpe.
Af Kief
wushu skrev:Hej flatpanels , her er min første post så :)
Efter at have investeret i et Samsung 32 LCD LE-32R72B som jeg desuden er ret tilfreds med , har jeg fået lidt lyst og vægt i pungen til et fullHD tv men hvilket ?
Behovet er xbox/ps3 samt film , ser ikke fjernsyns kanaler.
Har luret lidt rundt omkring men syntes at det er svært da jeg ikke er så teknisk ferm , håber i kan hælpe.
Kloge mennesker har fremsagt at på 3 meters afstand, skal du over 70" for at kunne se en reel forskel på alm. HD og Fuld HD, så man kan spørge sig selv hvorvidt det kan betale sig at give de ekstra penge for noge man ikke kan se, men det er op til dig...

Umiddelbart så synes jeg at Sharp's RD1E (XD1E - fuld hd) er rigtig gode! ... ellers er der Sony W2000 eller Samsung F71 ... (sidst nævnte firma kommer med nye modeller om meget kort tid)

Og så er der Dark Horse... Toshiba 42c3030d.... en prisvenlig skærm :)
Af NeXuSDK
Se på Samsungs nye M8 (1080p) og R8 (720p) serie... tror de bliver rigtig lækre :)
Af wushu
Tror sørme det bliver M86/87'eren,skal bare lige bestemme om jeg vil have sølvkant eller ej :) , kiggede lidt rundt og forhørte mig og det virker som det bedste valg når det kun er til spil/film.
Tusind tak for hjælpen og gode svar.
Af NeXuSDK
Skal da helt klart have glaskanten (M87)...