Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flab
har ikke lavet nogle specielle indstillinger endnu, har kun skiftet mellem de forskellige av-modes, men var måske også lidt for hurtig igår, brumme lyden er kun væk hvis jeg bruger dynamic, men den er så lav at jeg skal slå lyden fra og helt hen til tv'et for at høre den. men hvis jeg bruger den digitale tuner så er der intet at høre på nogle af av-mode. den smule banding jeg har ligger jeg slet ikke mærke til, eller også stiller jeg bare ikke så store krav til mit billed som andre. jeg er meget tilfreds med mit tv. og min ellers udmærket "gamle" fladskærm LG 32lx1r kan ikke følge med rent billed mæssigt.
Af centric
Angående fejl på serienumre 702 og alle tidligere. Er det kun for 42" modellen?
Jeg har selv et 37" (702) og har ikke en eneste af de beskrevne problemer, ej heller læst om at andre 37"/52" har nogen problemer.
Af Blade
Jeg sendte en mail til Krish for at høre om hvilke versioner de havde på lager. Syntes i skulle se svaret.
they are 702 nos. - previously we have had 601 nos.

to date since its launch we have sold over 100+ 42XD1E ' s all with no problems - i know a lot of people mention this noise but as it is so minor it really is best ignored -

the majority of sets we in fact have sold to customers in dk and se all with no problems - we also sell a lot of these in our London store and again whilst there are very minor defects like all brands generally we have no issue with these sets -

members on fp.dk suggest that you try and get a higher serial no such as 703 / 704 but we have no distribution of these sets from sharp uk at all

so generally no problems - please advise if you wish to order
Af vinkender
centric skrev:Angående fejl på serienumre 702 og alle tidligere. Er det kun for 42" modellen?
Jeg har selv et 37" (702) og har ikke en eneste af de beskrevne problemer, ej heller læst om at andre 37"/52" har nogen problemer.
Jeg har også et 37" (702) og har heller ikke nogle af de beskrevne problemer. Så mon ikke det kun omfatter 42 og 46 " ?
Af Drunkenbrawl
har selv 46# serial 701 den brummen er ikke slem hos mig. som sagt i en anden tråd så larmer min externe harddisk mere og det er også til at leve med. og helt lydløs i standby

MEN har dog bemærket en svag "streg" der er ca 3-5 cm højt og løber fra midten af højre side til midt. har dog ikke bemærket det under afspilning af en dvd film, men pc og analogt tv der er den. irriterende >.< men ved lys skærm syntes jeg at den streg bliver fremprovokeret, ellers ligger jeg ikke mærke til den. gæster og familie har intet bemærket,

men tror jeg venter nogle mdr eller lign før jeg smider det tilbage (hvis jeg gør det) bare så de har styr på fejlende, og evt en del højere serials.
OG mht at sende retur til england., skal vi kun betale den ene vej eller begge veje ? 1700 *2 er jo små dyrt ^^

men fortryder skam ikke købet!!! stadig sparet en krig på det i england og plus det var det der gjorde jeg fik taget mig sammen til at få en fladskærm <3<3<3
Af furious jt
Har det på fuldstændig samme måde, drunkenbrawl.

Jeg har tegnet en forsikring der dækker alle uheld, funktionsfejl samt slitage. Så om 1 år når garantien er udløbet, kan det da godt være at der sker et uheld med tv'et så det skal byttes til en af de nye modeller :D

Der er ingen afskrivning på tv'et eller noget som helst.
Af flemse
Fik mit 37" i går og har ikke hørt nogen form for hyletone. Men jeg har også min backlight stående til -3 som anbefalet. Men hvor er det dog et kanon godt tv.
En lille fodnote: Hvorfor kan man ikke hente de svenske kanaler ind på Digital tuneren. Jeg ser dem fint analogt, men troede også de kunne hentes digitalt. Her får jeg kun dr1 dr2 og tv2, som til gengældt står fint.
Spørgsmål: Kan dette ikke lade sig gøre???????
Men hvor er det dog irriterende at man skal hente underteksterne hver gang tv-et har været slukket. Men ellers kanon godt tilfreds med et super tv.
Af Drunkenbrawl
furious jt skrev:Har det på fuldstændig samme måde, drunkenbrawl.

Jeg har tegnet en forsikring der dækker alle uheld, funktionsfejl samt slitage. Så om 1 år når garantien er udløbet, kan det da godt være at der sker et uheld med tv'et så det skal byttes til en af de nye modeller :D

Der er ingen afskrivning på tv'et eller noget som helst.
skulle det mon være den fra http://www.usgdanmark.dk ? har også valgt den. 4 års basse til 1199,- :)

hmm., glæder mig til at jeg får mit netop nu bestilte dvi->hdmi så jeg kan se nogle HD film :=)
10m kabel dvi-hdmi + dinovo edge keyboard + logitech revolution mus og fragt, = 2,080.03 kr. så det blir sjovt at spille foran en 46# hehehe
Af furious jt
Jeps, det er den forsikring :)