06 mar 2007, 10:26
Kære alle sammen
Jeg har læst mig helt blå i hovedet og hver gang jeg falder over et TV der virker som et godt køb, er der altid lige en eller to ting som gør mig nervøs. Så det er lidt med vilje at jeg ikke nævner hvilke jeg har haft læst om, da jeg helst ikke vil farve jeres anbefalning.
Jeg synes ikke jeg har urimelige krav til et TV, men de er som følger:
1. Skal primært bruges til TV (analogt signal)
2. Dernæst til fremvisning af DVD
3. Og sidst til fremvisning af Xvid, DivX, Mpeg4 etc.
4. HDMI
5. Det må gerne være pænt (Kæresten skal jo have det til at passe ind i stuen)
Priselejet er knap så vigtigt, men jeg er ikke nødvendigvis ude efter det absolut bedste men nærmere det bedste køb.
I tilfælde af at det gør en forskel overvejer jeg at sætte TVet sammen med en amitech 724 HDD/DVD-optager.
Jeg takker på forhånd både for svar og flatpanels.dk der har gjort min forvirring mere konkret om ikke andet.
Mvh
Gorm.
Jeg har læst mig helt blå i hovedet og hver gang jeg falder over et TV der virker som et godt køb, er der altid lige en eller to ting som gør mig nervøs. Så det er lidt med vilje at jeg ikke nævner hvilke jeg har haft læst om, da jeg helst ikke vil farve jeres anbefalning.
Jeg synes ikke jeg har urimelige krav til et TV, men de er som følger:
1. Skal primært bruges til TV (analogt signal)
2. Dernæst til fremvisning af DVD
3. Og sidst til fremvisning af Xvid, DivX, Mpeg4 etc.
4. HDMI
5. Det må gerne være pænt (Kæresten skal jo have det til at passe ind i stuen)
Priselejet er knap så vigtigt, men jeg er ikke nødvendigvis ude efter det absolut bedste men nærmere det bedste køb.
I tilfælde af at det gør en forskel overvejer jeg at sætte TVet sammen med en amitech 724 HDD/DVD-optager.
Jeg takker på forhånd både for svar og flatpanels.dk der har gjort min forvirring mere konkret om ikke andet.
Mvh
Gorm.