Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej flatpanels

Jeg overvejer at bestille ovennævnte tv fra tyskland, hvis jeg ellers bare kan få bekræftet hvorvidt nogle af forhandlerne i dette link klik sender til Danmark. Det ville jo være en fed mulighed for at få et tv med indbygget dvb-t, så jeg slipper for en irriterende boks ved siden af.

kan ikke lige finde ud af om nogle af forhandlerne sender til EU og om de er troværdige nok. Det må ikke koste over 869 euro, da det så ikke længere ville kunne betale sig for mig at købe det.

Jeg ville sætte stor pris på noget hjælp :).
Af joachimnb
Fandt denne forhandler, der har tv´et meget billigt. Mon den er troværdig? Der står at de sender til DK.

tecforyou

Vil også gerne lige høre hvad følgende vil sige:

Ved Versandkosten hos tecforyou står der:

Danmark:
under 30 kg. 23 euro. Fint nok...
Men så står der lidt længere henne:
Per spedition 122 euro. Hvad skal det nu sige?
Brugeravatar
Af JonasJohansen
Det betyder at det ikke kan sendes med alm post når det er over 30 kg. Det kan post danmark ikke håndterer. Derfor vil det blive sendt med fragtvogn, og det koster så 122 euro.
Af joachimnb
Okay, men det vejer jo ikke 30 kg. Det går jeg ikke ud fra i hvert fald. Ergo må det koste de 23 euro i fragt og ikke 122.
Af joachimnb
Er der ingen der kan hjælpe yderligere? Kender i nogle af forhandlern og hvad siger i om risikoen ved at handle ved tecforyou?