Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hansi123
Jeg har brug for en ny skærm i stuen til analogt fjernsyn, dvd og lidt x-box stil, sådan set allround brug men mest kabeltv. Kan i anbefale nogle gode som ikke er for dyre 32" eller helst 37". Jeg synes 32" er lidt for lille til en stue, men det er måske kun min mening. Ikke for dyre mener jeg skærme omkring de 10k eller lidt mindre.

Hvad er en fair pris for disse to skærme? 32FP9731D og 37'ern. Jeg kan godt lide ambilighten. Er der andre producenter som har sådan noget?
Af ullum
Hansi123 skrev:Jeg har brug for en ny skærm i stuen til analogt fjernsyn, dvd og lidt x-box stil, sådan set allround brug men mest kabeltv. Kan i anbefale nogle gode som ikke er for dyre 32" eller helst 37". Jeg synes 32" er lidt for lille til en stue, men det er måske kun min mening. Ikke for dyre mener jeg skærme omkring de 10k eller lidt mindre.

Hvad er en fair pris for disse to skærme? 32FP9731D og 37'ern. Jeg kan godt lide ambilighten. Er der andre producenter som har sådan noget?
Nej det er kun Philips der laver Ambilight. For 10k er 37PF9731D uopnåelig. Så du må gøre op med dig selv om det er størelsen eller Ambilight som er vigtigst.
Af Hansi123
Er det det værd at give det ekstra for et philips? Eller er der andre produkter der er en del billigere hvor kvaliteten er ligeså god.
Af ullum
Hansi123 skrev:Er det det værd at give det ekstra for et philips? Eller er der andre produkter der er en del billigere hvor kvaliteten er ligeså god.
37PF9731 er formendtligt det bedste LCD tv på markedet i øjeblikket rent billedmæssigt. Der er dog opstået nogle problemer med den som gør at man ikke bør købe den i øjeblikket se evt: http://www.recorder.dk/forum/forum_post ... 16298&PN=1