18. dec 2006, 17:38
Nu har jeg virkelig brug for at de kloge hoveder træder i karakter og hjælper til.
Valget står mellem Philips 37PF9731D eller Sony KDL-40X2000. Jeg ønsker hjælp til svar på nedenstående, uden skelen til pris og "tv religion". Jeg vil gerne have svar på om nedenstående punkter er rigtige og hvordan punkterne bør vægtes.
Philips 37PF9731D
Full HD (1080p): Ja, men ikke via HDMI indgang
1:1 pixelmapping: Har dette tv det?
Opdatering (mS): 3
Antal tuner : 2
Garanti mod pixelfejl: ?
Sony KDL-40X2000
Full HD (1080p): Ja
Opdatering (mS): 8
Antal tuner : 1
- Kan den manglende 1080p via HDMI på Philips tv'et løses med firmware opdatering (hvis Philips lever en sådan)?
- Har det betydning at Sonys skærm "kun" opdatere med 8 mS?
- Er der behov for to tunere som der er i Philips tv'et?
- Er der 1:1 pixelmapping?
- Har hørt at 40X2000 har problemer med horisontale ”rullekster”, er der noget om dette?
- Hvilket af ovenstående 2 fjernsyn er bedst?
- Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Håber I vil hjælpe til med nogle gode svar. Der er sikkert mange der vil få glæde af dem
Valget står mellem Philips 37PF9731D eller Sony KDL-40X2000. Jeg ønsker hjælp til svar på nedenstående, uden skelen til pris og "tv religion". Jeg vil gerne have svar på om nedenstående punkter er rigtige og hvordan punkterne bør vægtes.
Philips 37PF9731D
Full HD (1080p): Ja, men ikke via HDMI indgang
Opdatering (mS): 3
Antal tuner : 2
Sony KDL-40X2000
Full HD (1080p): Ja
Opdatering (mS): 8
Antal tuner : 1
- Kan den manglende 1080p via HDMI på Philips tv'et løses med firmware opdatering (hvis Philips lever en sådan)?
- Har det betydning at Sonys skærm "kun" opdatere med 8 mS?
- Er der behov for to tunere som der er i Philips tv'et?
- Er der 1:1 pixelmapping?
- Har hørt at 40X2000 har problemer med horisontale ”rullekster”, er der noget om dette?
- Hvilket af ovenstående 2 fjernsyn er bedst?
- Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Håber I vil hjælpe til med nogle gode svar. Der er sikkert mange der vil få glæde af dem