Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scrallar
Hej. Jeg har fået mig et UE40C7705 fladskærm, Og skal til at sætte en harddisk til så jeg kan optage med det. Men jeg har prøvet 2 harddiske uden ekstern strøm og ingen af dem virker...
Den første jeg prøvede var en 500gb 2,5" fra medion (aldi) og den ville tv'et ikke finde og harddisken kom med en mærkelig svag bib lyd.
Og nummer 2 hardisk var en unknown 2,5" harddisk, og da den blev sat til, sagde tv'et at hdd'en var overbelastet. Så vil tro de ikke får strøm nok...

Jeg har prøvet med en normal 3,5" hdd med ekstern strøm forsyning og den fungede fint.

Jeg kan se at Samsung S2 bliver anbefalet herinde, er der nogle der har prøvet den på det pågældene tv og ved at den virker?

Og i så fald, er det liget meget hvor mange gb jeg vælger den på? (320-640gb)
Af Mysen
Der er en af dine usb porte, der er beregnet til harddisken. Jeg er ikke sikker på, den henter nok strøm fra den anden port. Jeg har nemlig også prøver den bip lyd du omtaler, men kun fra den port, der ikke er beregnet til optagefunktionen. Den fungere dog til en USB stick eller en dongle.

Jeg tror størrelsen er underordnet, men den skal køre med 5400 o/m. Bruger selv en 500gb Seagate Freeagent go
Af Scrallar
Sådan! så virker det sku, takker for hjælpen :-)

Det var selvfølgelig den "forkerte" port jeg havde prøvet at sætte dem i da det lige var nemmest at komme til dem da tv'et hænger på væggen, og derfor havde jeg heller ikke set der står HDD ved den ene port.

Og brugsanvsingen havde jeg ikke gidet at kigge i da jeg troede begge porto var beregnet til harddisk. Men så blev jeg det klogere :-)