15. okt 2009, 18:59
Hej allesammen, jeg er ny her på flatpanelsDK. Min kæreste og jeg er total forvirret og er ikke rigtig klar over hvor vidt vi har det vi skal bruge når vi går over til Digital tv. Den 13. juni 2009 købte vi en fladskærm, et 32" Samsung tv, type no. LE32B350 som skulle have indbygget digitaltuner, men har læst på nettet at der er forskel på de digitaltuner der sidder i fladskærmene, for en er til parabol, en til antenne og et til kabel-tv. Vi bor i et område hvor der er kabel-tv og undersøgte så hvilken type tuner der sidder i vores nye tv og fik så af vide at det var digitaltuner til antenne som sidder i tv'et,det blev jeg lidt øv over, når man er kabelkunde. Jeg vil så gerne hører om dette er korekt ?og hvis dette er tilfældet, hvad skal vi så gøre ? Jeg snakkede med vores varmemester, som sagde at hvis vi kunne tage de svenske kanaler og tv'et var med mpeg4 skulle vi ikke foretage os noget. Man får så mange informationer at det forvirre mere ind det er godt. Håber at der er nogen som kan hjælpe os ud af denne forviring.