Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har søgt og kan bare ikke finde noget info om dem, ihvertfald ikke noget som ikke kan være forældet og nu skal mit Pioneer 5090 sku forkæles, har inset at det er lidt tosset at have sådan et tv og så have flimmer på mange kanaler :s .

Men jeg kan huske at den første HD boks fra samsung havde en masse problemmer, ihvertfald i starten..

Hvordan er det idag er der nogen fordele i at købe den nye og dyre boks frem for den game uden harddisk?.. Jeg er nemlig totalt ligeglad med harddisken og har intet at bruge den til, men hvis den er hurtiger bedre osv tja så vil jeg gerne bruge de ekstra kr bare ikke for at få den HDD..

Og vil min fjernbetjening fra mit pioneer andlæg kunne styre den? eller er det kun en multi betjening til alt miligt fra Pioneer..
Mit anlæg er dette hvis nogen kender den fjenbetjening..
http://www.pioneer.dk/dk/products/42/10 ... index.html
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har ikke prøvet den gamle, hastigheden af den nye er ikke noget der umiddelbart imponerer. Kanalskift og navigation i menuer, EPG osv. er ret langsom. Det tager vel 3-5 sekunder at opdatere en side i EPG.

Det langsomme kanalskit kan, til dels, opvejes af at man kan cykle igennem kanalerne med piletasterne og samtidigt se EPG information, så behovet for at zappe minimeres.

Du vil ikke kunne bruge din betjening fra et Pioneer TV til at betjene kassen med. Der skal du ud i universalbetjeninger.
Brugeravatar
Af kthomsen
Har den uden HDD.
Jeg tror ikke der er den store forskel i hastighed osv på den gamle og nye. Der er lige kommet en opdatering til den gamle, men det ændrede ikke det store, bortset fra den ikke har "hængt" her på det sidste......endnu! :D