Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dd
#50051
Hej, jeg købte for snart tre måneder siden en Yousee-digitalboks. I den forbindelse købte jeg HD-pakken til 49 kr. om måneden(har fuldpakken i forvejen), og fik at vide, at de første ca 14 dage var der åbnet for alle kanaler, som en slags reklame. Endnu er der ikke lukket ned, så jeg kan se alle ca 110 kanaler. Hvordan skal jeg forholde mig til dette ?. Vil nødig havne i en klemme, fordi jeg ikke har gjort Yousee opmærksom på fejlen. Skal jeg bare lade som ingenting ??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#50056
Det har vist været diskuteret før, hvor andre oplevede noget lignende. Jeg kan ikke se at det skulle være din fejl at Yousee ikke lukker for deres service, men hvis du takseres for det i fremtiden, så kan du jo lukke det selv. I teorien behøver du jo ikke at have opdaget, at der er åbent for alle kanalerne - hvem siger at du ser mere end de kanaler der er i fuldpakken?
Brugeravatar
Af kthomsen
#50101
Jeg har samme "problem". :D

Det må jo være op til yousee, at deres teknik ikke virker.
Af stellahell
#50118
har købt det samme som DD og fik også det samme at vide som dig, da jeg snakkede med supporten på et tidspunkt. Har nu kun haft alle kanalerne i 14 dage, men skal da ikke klage hvis de glemmer at lukke for dem ;)

Lidt off-topic, men jeg havde problemer med at alle mine kanaler hakkede ca. hvert 6 sekund. Efter en tekniker kom forbi, fandt han ud af at det skyldtes at de tidligere lejere havde flyttet antenne-dåsen fra den ene ende af rummet til den anden og herved havde de lavet en lidt skidt samling. Men han lavede en ny og nu spiller alle kanlerne MAX :) Generelt må jeg sige top-service fra yousee.