Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NmE
Samsung H-3126 (også bedre kendt som YouSee HD Selector med Harddisk) er landet :)

Kommer en kort beskrivelse og en kort test af de forskellige features om et par timer.

Stay tuned :p
Af NmE
Indtil videre er jeg positivt overrasket.

Programguiden er langt hurtigere end Samsung SMT-H3106, optagefunktionen virker perfekt, og er meget let at gå til.

Har dog et par opskalerings problemer på enkelte kanaler, men kan være det bare er mig der ikke har fattet det helt O-O
Af nk666
Hvad med skift mellem kanaler?? sker det med det samme eller??? er der zap lag...
Af Zycho
@nk666 - Jeg fik den nye tuner med HDD i aftes, og jeg vil sige at lagget er omkrig det samme som da jeg skiftede kanaler på tv'et med det analoge signal. Skærmen blinker lige sort, og så kommer billedet frem efter ca. 1 sekund. (Jeg har et Samsung LE37A656 tv).

Optagefunktionen virker også ret godt. Har optaget to film i løbet af dagen fra TV1000 som begge ser rigtig godt ud (Rescue Dawn og The Aviator). Ser næsten ud som når jeg sætter en DVD på!
Af stellahell
Yes, har også købt (dvs. lejet) den, men er langt fra tilfreds. Efter den har været tændt lidt tid begynder den at hakke/lagge, dvs. at ca. hvert 6. sekund, så kommer der lige et lille hak, hvilket bliver jævnt belastende i længden :)

Læs evt. om problemer her - http://recordere.dk/forum/forum_posts.a ... PN=1&TPN=1
(kunne ikke finde en lignende tråd her)

Det lader til at yousee/samsung endnu engang har sendt et produkt der ikke er helt tip top på gaden :(

Jeg ringede lige til yousee og efter at jeg forklarede at der var masser af luft omkring boksen, godt modtagerforhold, rigtige kabler osv, så var hans bedste bud at jeg lige skulle prøve at ta' kortet ud og tøre det af :D Det må jeg jo lige prøve når jeg kommer hjem før de sender en tekniker ud - hvis det virker sender jeg ham en is...

I øvrigt mangler jeg nogle af de HD kanaler jeg har bestilt og også et par digitale kanaler (tv3, discovery, m.fl.), men til gengæld har jeg alle canal+ og tv1000 kanalerne... hmm, skal man ringe og klage over de kanaler man mangler? :)