Yes, har også købt (dvs. lejet) den, men er langt fra tilfreds. Efter den har været tændt lidt tid begynder den at hakke/lagge, dvs. at ca. hvert 6. sekund, så kommer der lige et lille hak, hvilket bliver jævnt belastende i længden
Læs evt. om problemer her -
http://recordere.dk/forum/forum_posts.a ... PN=1&TPN=1
(kunne ikke finde en lignende tråd her)
Det lader til at yousee/samsung endnu engang har sendt et produkt der ikke er helt tip top på gaden
Jeg ringede lige til yousee og efter at jeg forklarede at der var masser af luft omkring boksen, godt modtagerforhold, rigtige kabler osv, så var hans bedste bud at jeg lige skulle prøve at ta' kortet ud og tøre det af

Det må jeg jo lige prøve når jeg kommer hjem før de sender en tekniker ud - hvis det virker sender jeg ham en is...
I øvrigt mangler jeg nogle af de HD kanaler jeg har bestilt og også et par digitale kanaler (tv3, discovery, m.fl.), men til gengæld har jeg alle canal+ og tv1000 kanalerne... hmm, skal man ringe og klage over de kanaler man mangler?
