Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

LGC1 65” OLED

Cirka 3 år gammelt.

TV’et kan ikke tænde hver gang. Nogle gange kræves det at strømmen tages helt fra det og sættes til igen for at det kan starte. Skærmen er helt fin og det virker upåklageligt når det er tændt.

PSU’en/strømforsyningen i TV’et skal med alt sandsynlighed skiftes og så burde det virke som det skal igen.
Hej Kenneth,
Hvad siger du til 1.500? Jeg bor i Aarhus, og kan hente det, så snart du vil af med det. Dette er mit første indlæg herinde, men jeg 'huserer' på hardwareonline under samme nick - du kan evt. kontakte mig derinde for at verificere mig. Jeg har masser af gennemførte handler og historik derinde. Og Monrad - hvad skal du have for at fixe psu'en?
Hej Juniper!

Er du med på, som de fornuftige jyder vi er, at mødes på midten og sige 1650,-? :-)

TV’et er allerede pakket ned i vores nye TV’s kasse. Kassen er godt nok beregnet til 77”, men det sidder solidt i indpakningen.
Jeg vil meget gerne holde mig på 1.500, for det er også lidt af en køretur til Aalborg, og det er ikke et fjernsyn, som jeg som sådan står og mangler. Jeg vil dog gerne vise mig som en semifornuftig jyde og gå med til 1.550. Alternativt 1.650, hvis vi kan mødes på motorvejen et sted på halvvejen.
Haha :-)

1550,- er fint :-) Så fortæller jeg bare mig selv at jeg vandt den forhandling :-D

Jeg kan kun fragte den i en måske lidt for lille trailer, så tør ikke rigtig mødes på halvvejen, desværre.

Du kan lige skrive på 20789377 når du får tid.