Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels,

Efter at have solgt et utal af Samsungs F7/8005 og årgangen yngre H7/8005 gennem mit arbejde føler jeg det er ved, at være min tid til at eje - hvad der i min optik - er et af de bedste fuld hd tv indenfor rimelig prisramme.
Jeg har i sinde at erhverve mig en 46" men 55" har dog også interesse, hvis det er til den rette pris.
At foretrække er F serien (2013) men H har også interesse.

Hit me with what you've got!

//Bersang :-)
Montago, jeg søger et TV og ikke en diskussion om hvorvidt ovenstående serie i sin tid var det bedste inden for en rimelig pris. Hvis du søger en diskussion har du mulighed for at gå på nationen! - der er jeg sikker på, at der er nogen som kan være med på dit niveau.
Hvilken jeg skal købe? Dette er på ingen måde en request eller en vurderings tråd om hvilket tv jeg skal vælge. Jeg søger specifikt enten F eller H serien? Derfor hedder min tråd også "K:" for at indikere at jeg vil købe en af de omtalte modeller.
Brugeravatar
Af Montago
DOH... undskylder mange gange !

Jeg fandt din tråd ved at kigge i seneste indlæg og der var det ikke specielt synligt at der var tale om køb / salg !! O-O
Af Steen5
Samsung UE55F9005STXXE, 55" , LED, widescreen
3.000 kr. I dag kl. 11.14
Gem favorit
Del med andre
Anmeld annonce
Samsung UE55F9005STXXE Se billedet i fuld størrelse
Samsung UE55F9005STXXE, 55" , LED, widescreen, High Definition

Stort lækkert UHD tv fra Samsung.

Købt i december 2013. Det er stadig i ny stand, da det ikke er blevet transporteret, eller flyttet siden det blev taget i brug.

Det sælges meget billigt, da garantien er udløbet. Ny pris ved køb, var 19.899.-

Sælges da jeg flytter sammen med kæresten.

Der var lige et godt tv til 3000 kr. Desværre nåede jeg det ikke da jeg var på arbejde