Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af guld80
Er du sikker på at det er VT10?
T står for 3d, og så vidt jeg huske var der ikke 3D i Panasonic's 10 serie, men først i det efterfølgende års modeller i 20 serien, men måske er mig der husker forkert, er der 3d briller med?

Anyway, hvis foden medfølger vil jeg godt give:
800kr, hvis det er en 42" VT20,
700kr, hvis det er en 42" V20
500kr, hvis det er en 42" V10
Af Emaguina
Du har helt ret det er TX-P42V10E. Fod, 2 fjernbetjeninger (en ekstra fra andet tv),brugsanvisning, kabler og kvitt er med. Vil godt gå ned på 700,- ellers venter jeg og ser om der kommer andre bud.

Tv'et har sat tuner, men jeg mener ikke det kan fungere med canaldigital/viasat kort i tvet.

Mvh.

Morten
Af Emaguina
Vi sidder 3,5-4 meter fra, men når jeg ser bluray kan jeg godt sidde 2,5 meter fra. Men øjne er meget forskellige også mht. alder, Så jeg kan slet ikke forstå at vi en gang sad med et 32" på den afstand. Jeg slapper mere af i øjnene af at have en stor skærm, hvilket nok primært skyldes at synet ændre sig når man kommer over 40. Selv min kone (som vel de fleste koner) må indrømme efter et stykke tid at det var det helt rigtige at købe en større skærm. Faktisk synes jeg at tv'et ''fylder mest'' når det er slukket. . . . den sorte flade ''suger lys'' og er lidt markant da det giver en stor kontrast flade i forhold til omgivelserne. Til gengæld synes jeg det er vigtig at købe et pænt tv også, især når det bliver så stort.