Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
DanielB skrev:Hej, jeg søger en skærm til min pc, skal være over 22 tommer og må gerne koste mellem 800 og 1200 kr.
På edbpriser.dk er der 76 skærme, der opfylder dine kriterier.
Af DanielB
Tak for den grundige hjælp.
Af jng
DanielB skrev:Tak for den grundige hjælp.
Selv tak. Grundige spørgsmål efterfølges oftest af grundige svar.
Af DanielB
jng skrev:
Fedt, hvis du er færdig med at komme med selvhøjtidelige "svar" og forsøg på "hjæp" kan du så ikke blive væk fra min tråd?

Jeg leder efter en brugt skærm, kan ikke lige se hvorfor jeg ellers skulle poste her, i køb og salg sektionen, det burde have givet sig selv men du har tydeligt vist at jeg ikke kan regne med at folk kan lægge 2 og 2 sammen.
Af jesperb-64
DanielB skrev:
jng skrev:
Fedt, hvis du er færdig med at komme med selvhøjtidelige "svar" og forsøg på "hjæp" kan du så ikke blive væk fra min tråd?

Jeg leder efter en brugt skærm, kan ikke lige se hvorfor jeg ellers skulle poste her, i køb og salg sektionen, det burde have givet sig selv men du har tydeligt vist at jeg ikke kan regne med at folk kan lægge 2 og 2 sammen.
Jøsses da og velkommen til siden eller noget :o
Af DanielB
Tak, hvis det er sådan der bliver hjulpet nye brugere, så tror jeg at det bliver et kort besøg.
Af OleA
Men er der nogen speciel grund til at det skal være en brugt skærm, når du nemt kan finde en ny i det prisleje?
Af DanielB
Lidt fordi jeg håber at jeg kan få lidt mere for pengene brugt, men jeg har også oprettet en tråd i monitor sektionen hvor jeg spørger efter den bedste budget skærm.
Af jng
DanielB skrev:
jng skrev:

Du skulle måske lære at opføre dig ordentligt.