21. okt 2014, 22:42
Hej, jeg søger en skærm til min pc, skal være over 22 tommer og må gerne koste mellem 800 og 1200 kr.
DanielB skrev:Hej, jeg søger en skærm til min pc, skal være over 22 tommer og må gerne koste mellem 800 og 1200 kr.På edbpriser.dk er der 76 skærme, der opfylder dine kriterier.
jng skrev:Fedt, hvis du er færdig med at komme med selvhøjtidelige "svar" og forsøg på "hjæp" kan du så ikke blive væk fra min tråd?DanielB skrev:Tak for den grundige hjælp.Selv tak. Grundige spørgsmål efterfølges oftest af grundige svar.
DanielB skrev:Jøsses da og velkommen til siden eller nogetjng skrev:Fedt, hvis du er færdig med at komme med selvhøjtidelige "svar" og forsøg på "hjæp" kan du så ikke blive væk fra min tråd?DanielB skrev:Tak for den grundige hjælp.Selv tak. Grundige spørgsmål efterfølges oftest af grundige svar.
Jeg leder efter en brugt skærm, kan ikke lige se hvorfor jeg ellers skulle poste her, i køb og salg sektionen, det burde have givet sig selv men du har tydeligt vist at jeg ikke kan regne med at folk kan lægge 2 og 2 sammen.
DanielB skrev:Du skulle måske lære at opføre dig ordentligt.jng skrev:Fedt, hvis du er færdig med at komme med selvhøjtidelige "svar" og forsøg på "hjæp" kan du så ikke blive væk fra min tråd?DanielB skrev:Tak for den grundige hjælp.Selv tak. Grundige spørgsmål efterfølges oftest af grundige svar.
Jeg leder efter en brugt skærm, kan ikke lige se hvorfor jeg ellers skulle poste her, i køb og salg sektionen, det burde have givet sig selv men du har tydeligt vist at jeg ikke kan regne med at folk kan lægge 2 og 2 sammen.