Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hakz
Go' aften
kom uheldigvis til at smadre mit trådløse headset's USB igår. Har haft headsettet i langtid, og da det ikke er et af de bedste headsets, så tænkte jeg at det måske var tid til en fornyelse. Har kigget rundt på forskellige forums og hjemmesider, for at finde et headset der dækker mine behov. Det headset jeg er kommet frem til, er Logitech G930(http://www.komplett.dk[...] men ved ikke om jeg betaler for mere end jeg har brug for, og om der måske er andre muligheder som jeg har overset.

Hvad headsettet skal have:

-Trådløs<---fast krav, kan ikke gå tilbage til ledning efter jeg har mærket friheden.

-God lyd til gaming

-En god mikrofon som ikke giver problemer

-Behageligt at have på

-God kvalitet (produceret af godt materiale, hvilket gør at det ikke går så let i stykker)

Håber at der nogen der kan komme med et forslag som jeg vil nyde godt af.

forsat god aften
hilsen hakz :D
Af Hakz
Super fedt headset ;) Men er ikke sikker på, at det kan betale sig at smide 600 ekstra, når jeg ikke er den mest ekstreme gamer. Det også derfor at jeg leder efter en mere billigere løsning end g930, til de krav jeg nu har (hvis den billigere løsning altså findes). 8)