Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har denne lækre sag liggende som ikke længere bliver brugt. Det er ca. 2 år gammelt, og fungerer upåklageligt!

Det er modellen med 1TB intern harddisk, og det lækre ved WD TV er at det afspiller ALLE formater. Om du smider mkv (bluray-rips), eller sågar ISO-billeder af dine DVD'er på, så spiller den det. Spytter ud i fuld HD (1080p).

Alt i alt en super lækker enhed, som bare fungerer.

Medfølgende WI-FI Adapter. Jeg har en lille WiFi adapter som kan sættes i én af USB-portene, og derved giver boksen WiFi-adgang. Lækker lille feature. Dog kan det anbefales at bruge kabel når der overføres film :) Der er apps (f.eks. Youtube, Spotify etc.) og hele molevitten.

Nypris: Ca. 1600,- (læg dertil WiFi adapter til et par hundrede også).

Prisforslag: 1000,- inkl. fragt.

Du får: WD TV Live Hub 1TB, Fjernbetjening, WiFi dongle.

Billede

Understøttede formater:
Video - AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9, FLV (h.264)
Photo - JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG
Audio - MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG, Dolby Digital, DTS
Playlist - PLS, M3U, WPL
Subtitle - SRT, ASS, SSA, SUB, SMI
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu nævner du selv MKV-rips af Blu-Rays, så for en god ordens skyld må du lige nævne om den også kan vise indlejrede PGS-undertekster for dette format også. Det står ikke på listen over subs og kunne måske være en showstopper hvis man bruger MakeMKV til at rippe sine film.
Af eliassorensen
Hej Torben

Det var da en væsenlig detalje! :) Tak for tilføjelsen.

Ha' en god dag.
Af Larsdk
Hvor i DK befinder den sig?
Af eliassorensen
Hej Lars

Den står i Odense :)

Jeg sender den dog gerne kvit og frit.

- Elias
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
eliassorensen skrev:Hej Torben

Ha' en god dag.
Det var et spørgsmål og ikke en tilføjelse. Jeg ved ikke om boksen kan klare PGS-subs i en MKV-fil, så derfor spørger jeg.
Af eliassorensen
Torben Rasmussen skrev:
eliassorensen skrev:Hej Torben

Ha' en god dag.
Det var et spørgsmål og ikke en tilføjelse. Jeg ved ikke om boksen kan klare PGS-subs i en MKV-fil, så derfor spørger jeg.
Haha - jeg læste det som "må du lige nævne at....." :D

Hvad jeg kan læse mig til kan den kan ikke tage PGS, men man kan lynhurtigt konvertere en PGS fra MakeMKV til et understøttet format: http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live- ... true#M6543