Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af reaper24
husk nu lige sig den ik er med dansk tale:)
Af bleze
ja og at brillerne er rød/blå og filmen er uudholdelig at se på i den slags 3D :P
Af AppleMan
den er ikke til rød og blå eller grøn briller den er til det nye 3D som samsung er kommet med og det stå fedt og je der ikke dansk lyd på i nu for de er ikke ude i nu
Af AppleMan
da det er svært at få fat på dene blue-ray film så har jeg sat den til salg da jeg 2 stk af dem og at den er ikke ude i 3d til det gamle måde at se 3d på

på den danske er der 15 min 3D af noget andet og den jeg er i fuld varsion kan se foto på dba.dk
Af bleze
Det er helt sort det du skriver... :)

Men hvis det passer at du sælger filmen med 2 stk active shutter glasses er jeg interesseret
Af trykkertor
Bleze....du tager forkert.
Filmen der her sælges er en ægte Full HD 3D film i Blu-Ray.
Den "nye" teknologi.
Og der er 3D hele filmen.

Bleze refererer til en god gammel udgave der var med rød/grøn brille og 15 minutters minifilm i 3D.

Men her snakker vi den hele og fulde udgave af filmen i 3D, med fed 3D-teknologi.

Og der er kun filmen til salg. Ikke med briller.
Læs nu annoncen.
Af Gavin
bleze skrev:Det er helt sort det du skriver... :)

Men hvis det passer at du sælger filmen med 2 stk active shutter glasses er jeg interesseret
Hvor læser du at der er 2 stk briller med og så til den pris? Jeg synes nu at hans første indlæg er meget nemt at forstå. Han har købt en pakke med 3D filmen og 2 par briller, og nu sælger han altså filmen for 255 kr. :)
Af trykkertor
Gavin skrev:Jeg synes nu at hans første indlæg er meget nemt at forstå. Han har købt en pakke med 3D filmen og 2 par briller, og nu sælger han altså filmen for 255 kr. :)
Lol.
Tror du skal læse første post én gang mere du også... :D
Af AppleMan
ja Kund film jeg sælger 225 kroner

skal selv bruge briller
Af Gavin
trykkertor skrev:
Gavin skrev:Jeg synes nu at hans første indlæg er meget nemt at forstå. Han har købt en pakke med 3D filmen og 2 par briller, og nu sælger han altså filmen for 255 kr. :)
Lol.
Tror du skal læse første post én gang mere du også... :D
Jeg tjekkede ellers prisen 2 gange, var sikker på der stod 255 kr. Men så 225 kr. værre er det jo ikke. Lidt noget andet at tro at man også får to par briller med til den pris! ;)
Brugeravatar
Af Jonas B
Hej AppleMan!

Er der danske undertekster på?
& Hvor kan den afhentes hvis det er? :)

Mvh

Jonas B
Af bleze
Gavin,

"jeg har den til Salg det løges mig at købe en pakke med 2 set 3D briller og en film MONSTERS VS ALIENS
pris 225 kroner den er ikke pakke ud den ligger klar"

Jeg læser; Monsters vs Aliens inkl 2 stk 3D briller i en ikke udpakket indpakning. Altså må brillerne logisk set følge med. Der står ingen steder at de ikke gør?
Derfor skriver jeg at må være Blå/Røde briller da prisen ellers var helt gak.
Så skriver han det ikke er blå/grønne briller men de nye 3D som Samsung er kommet med og at det står fedt. Ergo må det jo være de nye shutter glasses.
Der står stadig ikke noget om at brillerne ikke er med.

Eller kan jeg ikke læse?? O-O
Af Among
bleze skrev:Gavin,

"jeg har den til Salg det løges mig at købe en pakke med 2 set 3D briller og en film MONSTERS VS ALIENS
pris 225 kroner den er ikke pakke ud den ligger klar"

Jeg læser; Monsters vs Aliens inkl 2 stk 3D briller i en ikke udpakket indpakning. Altså må brillerne logisk set følge med. Der står ingen steder at de ikke gør?
Derfor skriver jeg at må være Blå/Røde briller da prisen ellers var helt gak.
Så skriver han det ikke er blå/grønne briller men de nye 3D som Samsung er kommet med og at det står fedt. Ergo må det jo være de nye shutter glasses.
Der står stadig ikke noget om at brillerne ikke er med.

Eller kan jeg ikke læse?? O-O
Tjaa, der står rimeligt utvetydigt i overskriften: "3D MONSTERS VS ALIENS Blue-ray Til Salg".

Jeg vil nærmere mene at der specifikt skulle stå i annoncen at det var inklusiv briller, før man som læser indtog dette standpunkt.

I øvrigt står der at 'den' ikke er udpakket - filmen kan vel sagtens være uåbnet, selvom brillerne er fisket ud ved siden af?