Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af viol8r
Skjold999 skrev:Jeg har lige købt et PS50C7705, med synes der skygger omkring personerne og hakken når man afspiller blueray film hvor der er en smule action. Jeg har en LG BD370 Blueray afspiller. hvad kan det skyldes??

Når jeg læsser om alle andres oplevelser med dette tv siger alle at det kører flyedende og kvalliten er helt i top.
Kender ikke afspilleren, men umiddelbart kunne du tyde på, at du har slået noget Motion Judder Canceler (mener jeg det hedder) til under "Detailed Settings". Måske for høj sharpness?

Hvilke indstillinger bruger du?
Af netfors
Nu har jeg lige hentet den nyeste firmware fra Samsungs hjemmeside (tror den hedder 2004, og er fra 20. sep ;) )
Men jeg kan ikke finde ud af hvad der er lavet af opdateringer mht disse firmware ;;) Det er nu 4. gang jeg opdaterer firmwaren, men har ikke kunnet se nogle ændringer :s Er der nogen der ved hvad der er ændret?

mvh
Af viol8r
netfors skrev:Nu har jeg lige hentet den nyeste firmware fra Samsungs hjemmeside (tror den hedder 2004, og er fra 20. sep ;) )
Men jeg kan ikke finde ud af hvad der er lavet af opdateringer mht disse firmware ;;) Det er nu 4. gang jeg opdaterer firmwaren, men har ikke kunnet se nogle ændringer :s Er der nogen der ved hvad der er ændret?

mvh
I følge Samsung er det følgende (omend jeg er sikker på, at beskrivelsen var den samme på 2002 som 2004):

. OSD wrapping of specific languages issue on wireless pop-up window
. To remove the message of ''USB Overload''
. [MHEG] memory leak at iFrame channel (only UK)
. Latvian / Lithuanian OSD error when insert wireless dongle.
Af netfors
viol8r skrev:
netfors skrev:Nu har jeg lige hentet den nyeste firmware fra Samsungs hjemmeside (tror den hedder 2004, og er fra 20. sep ;) )

mvh
I følge Samsung er det følgende (omend jeg er sikker på, at beskrivelsen var den samme på 2002 som 2004):

Ja, jeg så den samme beskrivelse på "samsung.co.uk" men jeg synes også jeg havde set den før :(
Af wlsg
Ser lækkert ud dennis. Jeg får mit 63" på torsdag. Glæder mig :)
Hvilket vægbeslag bruger du. ?
Af trykkertor
netfors skrev:
viol8r skrev:

mvh

Ja, jeg så den samme beskrivelse på "samsung.co.uk" men jeg synes også jeg havde set den før :(
Nyeste firmware er 3003.0

Den sletter også indstillingerne for tv, så den retter nok på noget mere end normalt.
Også fordi den hedder 3-serien i starten.
Altså ikke 2005, men helt op til 3003.0.
Af Mysen
Også til mit mini-tv, eller er det forholdt til jer med dårligt syn?
Af trykkertor
Det må du lige selv tjekke op på.
Jeg gidder ikke kikke efter programvare til skoæsker.
Af Mysen
Hehe "skoæsker"

Så må jeg jo selv lede...
Af Makaus
Lidt offtopic, men: Hvor har du din lille bitte stol fra?

Mark
Af Mysen
huh?