Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kodylia
Hej

Jeg har købt et Samsung UE40C77057 og har store problemer med at få 3D til at blive vist, forstået på den måde at det er 3D på fjernsynet men ikke i brillerne, det er ligesom om de ikke kan vise noget.

Jeg fik et par briller med til fjernsynet og har købt et sæt med 2 par ved siden af, endvidere har jeg et par lånebriller fra forretningen med hjem, som jeg heller ikke kan få til at vise 3D.

Er der nogen der har oplevet noget lignende og har nogle forslag til hvad jeg evt. kan prøve inden jeg ender op med at skal have Samsung på besøg ?

Det skal siges at jeg har en firmware opdatering fra februar og at vi, en gang har kunnet se en film uden at 3D signalet forsvandt. På opfordring af butikken har vi heller ikke noget lys tændt, da det skulle kunne have en indflydelse på hvad der blev sendt ud.

mvh Betina
Brugeravatar
Af MigSelv
Kunne da lyde som en defekt 3d transmitter fra tv'et. Hvis den ikke virker, bliver briller ikke synkroniseret, og forbliver formentlig lukket.