Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kan ikke få 3d til at virke på min blue-ray.
Har prøvet at indstille en del, har fulgt brugsanvisningen, men kan stadigvæk ikke se blue-ray film i 3d på mit tv.
Kan ikke få full 3d skærm frem.
Når dvd film er i.
Er der en der kan skrive til mig hvordan jeg gør step by step.
På forhånd tak
p.s klart blue ray film skulle da stå....
Af Jens525
Er det en 3d blu ray film du har?
Brugeravatar
Af MigSelv
Dine bluray film, er de i 3D ? Eller forsøger du på, at tv skal konvertere.
Din tv model kan ikke konvertere 2d>3d, kun vise den "ægte" vare. BD film lavet til 3d med papbriller ( rød/grøn glas ), vil heller ikke virke med dine aktive briller.
Du skal forbinde din BD afspiller til HDMI 2 indgangen på dit tv. Dit HDMI kabel skal også være i orden ( minimum v. 1.3 ).
Alt kører normalt helt af sig selv, du skal blot tænde for brillerne ( når plastik mellem pol og batteri, er trukket ud ).
Af Michel 65
Jens525 skrev:Er det en 3d blu ray film du har?
ja klart---
Af Michel 65
MigSelv skrev:Dine bluray film, er de i 3D ? Eller forsøger du på, at tv skal konvertere.
Din tv model kan ikke konvertere 2d>3d, kun vise den "ægte" vare. BD film lavet til 3d med papbriller ( rød/grøn glas ), vil heller ikke virke med dine aktive briller.
Du skal forbinde din BD afspiller til HDMI 2 indgangen på dit tv. Dit HDMI kabel skal også være i orden ( minimum v. 1.3 ).
Alt kører normalt helt af sig selv, du skal blot tænde for brillerne ( når plastik mellem pol og batteri, er trukket ud ).
Tak for din svar,jeg fik det til at virke,nu har jeg kun et problem tilbage tilslutning af internet til mit pc...
p.s mange tak for hjelp.