Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mortenz
Hej. Jeg vil også vældig gerne have denne skærm, lyder som en superskærm til prisen, men falder den nogensinden igen? synes den har ligget længe på £249.99, eller £293.74 inc moms.
Af Mr_Mo
Deres uge tilbud går fra onsdag til onsdag.

Så hvis vi er heldige kommer der en tilbud på den næste onsdag. Men, lige nu ser det ikke ud til at det kommer til at blive billigere.
Af Mortenz
Yes, nu blev den sat ned med 30 pund til 220£ (i alt 258,5£). Den kommer nok ikke længere ned, jeg tror i hvert fald ikke jeg vil vente, slår til nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Oveni hatten så er pundet helt nede i 9 kr. nu, så det ender jo i et rent røverkøb.
Af Mr_Mo
Yakken, jeg har lige et spørgsmål.

Hvor meget bedre tror du denne S-PVA skærm, Hyundai W240D-PVA 24", er i forhold til MVA-skærmen?

Er den værdt de ekstra 30 pund? Jeg har ikke nogen krav som den billige MVA skærm ikke opfylder, men får man noget vildt bedre, hvis man vælger Hyundai?

Håber den OcUK skærm holder prisen indtil mandag (får først løn der), tror I de trækker pengene hvis man bestiller fredag aften?
Af gummiand
Hmm, lige netop som man havde tænkt sig at bestille skærmen her i den kommende uge, tager de den selvfølgelig af deres website ;;)

Hva' faen er det for noget, min 19" CRT skal sku snart ud! :((
Af gummiand
Fint nok med 28 tommer hvis den køre en 2560 x 1900 opløsning. Men når den kun køre 1920 x 1200, så er der sku ikke meget ved den skærm.

Desuden står der ikke noget om at den har VA-panel.

Så jeg tuder lige lidt videre endnu :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11