27 feb 2009, 06:02
Hej
Jeg havde et 28" CRT (som var ude for et dumt uheld og nu er i stykker)
Så nu vil jeg godt have mig et nyt tv.
Er så bare lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter, da det godt må være godt til både normalt og HD, og der er så mange at vælge imellem.
Så tænkte at nu hvor jeg ikke lige ved hvad der er godt for tiden så gør nogen nok her inde.
Jeg sider ca. 1,7-3 M. fra skærmen.
Jeg tænkte på noget mellem 32-37"
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal sætte max pris grænsen, men måske ved 8000 Kr.
Jeg bruger mit TV til meget forskellige spil og film.
Og vil helst gerne undgå forkerte farver eller ghosting i hurtige sener i film og spil.
Kommer at bruges til VHS, DVD, Blu-Ray, PC (Video), gamle og nye Spillekonsolder.
Så lige i Bilka Horsens har SONY 37" LCD KDL-37V4500 til 5999 Kr. hvis jeg husker rigtig.
Er det et godt tv?
EDIT: Krymped lige min post lidt med at fjærne min Spillekonsol liste.
Jeg havde et 28" CRT (som var ude for et dumt uheld og nu er i stykker)
Så nu vil jeg godt have mig et nyt tv.
Er så bare lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter, da det godt må være godt til både normalt og HD, og der er så mange at vælge imellem.
Så tænkte at nu hvor jeg ikke lige ved hvad der er godt for tiden så gør nogen nok her inde.
Jeg sider ca. 1,7-3 M. fra skærmen.
Jeg tænkte på noget mellem 32-37"
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal sætte max pris grænsen, men måske ved 8000 Kr.
Jeg bruger mit TV til meget forskellige spil og film.
Og vil helst gerne undgå forkerte farver eller ghosting i hurtige sener i film og spil.
Kommer at bruges til VHS, DVD, Blu-Ray, PC (Video), gamle og nye Spillekonsolder.
Så lige i Bilka Horsens har SONY 37" LCD KDL-37V4500 til 5999 Kr. hvis jeg husker rigtig.
Er det et godt tv?
EDIT: Krymped lige min post lidt med at fjærne min Spillekonsol liste.
Senest rettet af MagicWind 27 feb 2009, 14:38, rettet i alt 1 gang.