Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af silver99
Forsikringen har lige totalskadet mit 4 år gamle Lg Rz-42px10 pris 23000,kr,hvad kan man ca regne med at få istedet,ved godt jeg ikke får et til 20000,kr,og tror at det skal købes i Elgiganten.

Mvh Silver99
Brugeravatar
Af Tobster
Hvis du får kontanterne, så køb et Pioneer LX5090H

Det vil du ikke fortryde..
Af silver99
Tror jeg skal vælge et i Elgiganten desværre.
Brugeravatar
Af Tobster
Vel ikke hvis du blot får udbetalt pengene?
Af silver99
Jeg får et andet tv,ikke kontanter.
Af dk_akj
silver99 skrev:Forsikringen har lige totalskadet mit 4 år gamle Lg Rz-42px10 pris 23000,kr,hvad kan man ca regne med at få istedet,ved godt jeg ikke får et til 20000,kr,og tror at det skal købes i Elgiganten.

Mvh Silver99
LG 50PG6000 eller 50PG7000, det er et kanon tv som tilmed har et rigtig flot design.

Anders
Af silver99
Ja det ville være fedt med sådan et 50PG7000,men tror ikke de vil give mig sådan et.
Af Nick_S
Du vil sikkert blive grumt skuffet når du får dit beløb af vide. Men du skal forsøge at huske hver eneste feature dit gamle tv havde. For det SKAL dit nye tv også have. Hvis det de finder frem til ikke har det, så SKAL forsikringen punge op med flere penge for at finde et tv der som minimum svarer til det du havde.

Så gå i tænkeboks, og lad dig ikke spise af med noget. De er ofte lidt hustlet de der forsikringsselskaber!
Af silver99
Tak for det tip,lægger cellen i blød. :)
Af dk_akj
Nick_S skrev:Du vil sikkert blive grumt skuffet når du får dit beløb af vide. Men du skal forsøge at huske hver eneste feature dit gamle tv havde. For det SKAL dit nye tv også have. Hvis det de finder frem til ikke har det, så SKAL forsikringen punge op med flere penge for at finde et tv der som minimum svarer til det du havde.

Så gå i tænkeboks, og lad dig ikke spise af med noget. De er ofte lidt hustlet de der forsikringsselskaber!
Godt tænkt !! Mon ikke PIP og TrueSurround vil kunne give lidt ekstra $ fra forsikringen.

Anders
Af silver99
Ja pip og god lyd er der ikke i de billige modeller i dag. :)