Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spurven
Hej,
Jeg har stort set bestemt mig for PX80 modellen, da jeg ikke vil betale omkring 14 tusinde for et fjernsyn. Desværre har jeg ikke pengene på stående fod, da der også skal købes sofa(hader mit crt tv for at stå af)

Derfor vil jeg gerne spørge om der er nogen af jer der har prøvet at bruge noget af det rente og afdragsfrie lån? Efter hvad jeg kan se, så er det nogen steder 350 kroner oveni andre steder 500, men er der nogen der har erfaringer med det?

Mvh
John
Af Romulus
Hvis du kan leve med et CRT TV til du får sparet op til et PX80 kan du nærmest få dem foræret for tiden.

Kan du ikke vil jeg anbefale dig at starte med at spørge i banken, der er altid en masse skjulte omkostninger ved "butikslån".

Vi fik faktisk et 32" Sony Vega CRT foræret i dag, så min plasma planer er "on hold" til vores økonomi ikke er så finanskrise ramt.

EDIT: Fordelen ved at vente er i øvrigt også at de nye 2009 Panasonic modeller kommer (mere info d. 23/2), jeg vil i hvert fald vente og så hvad priserne lander på før jeg beslutter om det skal være et PX80 eller dets 2009 modstykke.

Eksempel: http://www.guloggratis.dk/radio-tv/fjer ... ce/4418630