23 jan 2009, 09:37
Hejsa gutter/gutinder 
Jeg har fået sat mit tv op og det køre som det skal. Mit problem er nu at min computer også skal have et antennekabel ind bagerst. Dog har jeg kun 1 antennestik og det gør det derfor lidt svært
.. Har kigget rundt på nettet og set man kan købe en slags antennefordeler. Er dog lidt bange for det forværre mit signal når det bliver delt i 2.. Ville høre nogle af de kloge hoveder hvad man skal købe for at undgå at forværre signalet.
Skal man smide noget antenneforstærker på hver output eller :S..
Derudover er det ved at være tid til digitalt tv og er klar til at invistere i et kort til fjernsynet så det er muligt at se dem. Har læst en del om at man skal have boks som kabelet skal køre igennem før det kommer i fjernsyn :S..
Har fjernsynet sony w4500 nogen der kan gøre det hele lidt klarer
Rasmusapt/
Jeg har fået sat mit tv op og det køre som det skal. Mit problem er nu at min computer også skal have et antennekabel ind bagerst. Dog har jeg kun 1 antennestik og det gør det derfor lidt svært
Skal man smide noget antenneforstærker på hver output eller :S..
Derudover er det ved at være tid til digitalt tv og er klar til at invistere i et kort til fjernsynet så det er muligt at se dem. Har læst en del om at man skal have boks som kabelet skal køre igennem før det kommer i fjernsyn :S..
Har fjernsynet sony w4500 nogen der kan gøre det hele lidt klarer
Rasmusapt/