05 jan 2009, 10:54
#51954
Hejsa
Som nogle få af jer måske har læst, så kommer der en højfrekvent tone fra min Eizo S2401WSE, når jeg især har tekst-dokumenter med meget tekst, eller andre ting hvor der er meget tekst.
Den 19. december skrev jeg til Eizo på den angivne e-mail adresse til service og support [email protected]
Jeg forklarede dem problemet, som undrede mig en del, og at jeg var i tvivl om der kunne være noget galt med backlight eller strømforsyningen.
Jeg skrev at jeg håbede meget at høre fra dem og oplyste også mit telefonnummer i tilfælde af, at de foretrak ikke at svare mig pr. mail.
Jeg har endnu ikke hørt noget fra dem. Jeg forestillede mig umiddelbart, at det skyldtes, at der var juleferie, men efterhånden har der altså været mange hverdage siden jeg sendte dem mailen.
Fungerer det generelt bedst at ringe til dem? Eller burde de svare mig pr. mail?
De har også en online kontakt-formular, som jeg overvejer at anvende.
Har I nogen personlige erfaringer eller kendskab til deres support?
Mvh. Martin
Som nogle få af jer måske har læst, så kommer der en højfrekvent tone fra min Eizo S2401WSE, når jeg især har tekst-dokumenter med meget tekst, eller andre ting hvor der er meget tekst.
Den 19. december skrev jeg til Eizo på den angivne e-mail adresse til service og support [email protected]
Jeg forklarede dem problemet, som undrede mig en del, og at jeg var i tvivl om der kunne være noget galt med backlight eller strømforsyningen.
Jeg skrev at jeg håbede meget at høre fra dem og oplyste også mit telefonnummer i tilfælde af, at de foretrak ikke at svare mig pr. mail.
Jeg har endnu ikke hørt noget fra dem. Jeg forestillede mig umiddelbart, at det skyldtes, at der var juleferie, men efterhånden har der altså været mange hverdage siden jeg sendte dem mailen.
Fungerer det generelt bedst at ringe til dem? Eller burde de svare mig pr. mail?
De har også en online kontakt-formular, som jeg overvejer at anvende.
Har I nogen personlige erfaringer eller kendskab til deres support?
Mvh. Martin
