04 jan 2009, 21:02
Jeg har fulgt med i længere tid herinde, og nogle af de TV, som jeg er interesseret i er blevet berørt lidt, men jeg er stadig usikker..
Jeg har for nylig købt en PS3, og den vil jeg gerne kunne udnytte, så derfor skal mit gamle 32" Sony Trinitron skiftes ud
.. Jeg ville gerne kunne finde noget til 5-6000 kr., men så synes jeg ikke der er så langt op til Full HD, og da jeg gerne vil kunne se BlueRay, er det måske værd at ofre lidt ekstra.. Min bror siger, at jeg kun skal kigge på plasma, og kan også forstå, at i herinde er mest til det.
Startede med at kigge på Panasonic TH-42PX80, men så stødte jeg på 42PZ8.. Men er det ligesom PX8 et ældre panel eller skrabet model?
Jeg har også overvejet et par LG'er, da jeg godt kan lide designet, men er ikke sikker på, der findes en model til mine krav..
Er der nogle, der har nogle kommentarer eller andre ideér?
Jeg har for nylig købt en PS3, og den vil jeg gerne kunne udnytte, så derfor skal mit gamle 32" Sony Trinitron skiftes ud
Startede med at kigge på Panasonic TH-42PX80, men så stødte jeg på 42PZ8.. Men er det ligesom PX8 et ældre panel eller skrabet model?
Jeg har også overvejet et par LG'er, da jeg godt kan lide designet, men er ikke sikker på, der findes en model til mine krav..
Er der nogle, der har nogle kommentarer eller andre ideér?