Turbo skrev:SurfBoy skrev:Blot - et teori et andet praksis -
Hey
Ikke helt korrekt for mit vedkommende - De få gange jeg har haft problemer med at få dækket udgifter vedr. tilbage sendelses af vare, har de fået at vide, hvis de ikke følger loven må det blive en sag for forbrugerombudsmanden, så kan de lige pludselig godt finde ud af at overholde loven
Man skal ikke finde sig i loven ikke bliver overholdt uanset hvem det er, så skal man gøre noget ved det.
(just my cent)
And (2) very good darn cent(s) if may say so !
Igen , du har fuldstændigt ret !
Og det er så hammer-fedt at en fyr som dig kan finde ud af ikke alene at kræve (og få) din ret men også at gi' dem en omgang og sætte dem på plads ! (Jeg syntes at man i slig tilfælde ikke skal være "personlig" men opføre sig høfligt og korrekt - NEJ ! NEJ ! NEJ ! - jeg påstod ikke at du ikke gjorde det - bare en mening - her i vores "menings udveksling")
Og jeg kan kun være glad for , på dine vegne , at dine "ting" er lykkedes !
Nåh ! , men så tilbage igen (back to the grind-stone) :
Altså : et teori et andet praksis !
Jeg selv haft en del sager (gennem mit liv) og har igennem
blot den sidste tid måttet sætte flere firmaer grundigt på plads : Et MEGET stort software firma - for min lille-bror , en MEGET stor elektronik producent, 2 MEGET store net-forretninger (her i også indblandet et STORT Dansk/Nordisk filmselskab) , har 1 sag med en MEGET stor net-forretning jeg endnu ikke har fået fikset/ved ikke om jeg får meget taget sammen til det, og skal muligvis til at banke et MEGET stort filmselskab til at de fatter "at de (deres ansatte) ikke skal behandle mig på den måde" !
Så ser du jeg har altså selv
lidt erfaring !!!!
Men hvad er så pointen her ? - jo - det har taget mig så megen energi og så mange ressourcer at 99% af "kunder" ville have pakket sammen eller ville have "taget deres hat i hånden og sagt undskyld" !
Hvad jeg mener ? , jo ! - det er ikke nok at du har en sag , og det er langt fra nok at du har ret! , havde det været det havde verden på ingen måde set ud som den gør !!!!
Langt de fleste orker ikke , har ikke tiden , kan have mangel på intellektuelle ressourcer (lad nu venligst være at blive stødt på nogle's vegne - jeg siger det blot som det er ), kan mangle overblik, selvtillid - hvad ved jeg - og en STOR del GIDER sgu' bare ikke at skulle til at igang når der er problemer.
Min sag for nyligt med det MEGET store elektronik firma, de opførte sig så dumt at du tror at det er løgn, enkelte løj, andre var bare dumme, men ved du hvad ! - Det tog mig ca.
2 måneder og jeg lyver ikke når jeg siger at
jeg var grædefærdig til sidst ! Jeg var den der "tog sejren hjem" - men til hvilken pris !?!?!?!?
Så min holdning ER :
derfor stadigt at det er sådan at man bør se sig af h. til godt for før at man handler og tænke alvorligt over HVOR man handler og så checke hver enkelt steds betingelser ved RMA/problemer , o.sv. o.sv.
så sparer man sig selv for mange problemer, for problemer kan du (sgu') få nok af SELV OM at du tænker dig om !!!! Min egen bror tror at det er en slags "
hobby" for mig fordi at de næsten altid kommer til at "makke ret" , og selv om at der da naturligvis kan være en meget stor tilfredsstillelse i at få "banket nogen på plads" der trænger til at blive "banket på plads" og selv om at der da naturligvis kan være en meget stor tilfredsstillelse i at "få sin RET" , ved du hvad så er det sgu' så stressende , kræver så mange intellektuelle ressoucer og så meget arbejde at jeg hellere bare ville have at "tingene var iorden" / "kørte i olie" , for hvem har brug for al den stress og alle de problemer.
Selvfølgeligt fortsætter jeg , det er jeg jo nød til , men jeg ville , hvis det kunne lade sig gøre hellere være fri for alle de problemer jeg har haft og har !!!!!!!!
Men jeg syntes stadigt at det er sådan at man bør se sig af h. til godt for før at man handler og tænke alvorligt over HVOR man handler og så checke hver enkelt steds betingelser ved RMA/problemer , o.sv. o.sv.
Så har man da en lille chance for at slippe for lidt af problemerne - Know what I mean ???
Kind Regards
Surf
Boy