Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg står og skal bruge et tv til soveværelset. Skal max være 23".

Men i min søgning efter muligheder synes jeg ikke jeg kan se, at hverken Sony, Samsung eller andre stor firmaer laver LCD tv med indbygget dvd. Jeg gider ikke købe et Prosonic i Føtex.

Laver de "store" slet ikke sådanne tv som jeg søger?
Af Seahawk
Ledte efter nogenlunde det samme, og tror faktisk ikke, at de "store" laver sådan nogle tv.

Men, jeg faldt over et Viewpia tv. 3.000 for 26 tommer med indbygget DVD - men det laves også i 22" til omkring 2.000 Det er faktisk et yderst udmærket tv, som sagtens kan bruges til soveværelses-tv.

Billeder fra analog kilde er udmærket og signalet fra DVD er faktisk overraskende godt.

Jeg er meget tilfreds med tv'et, selvom det er ikke er fra en af de store producenter. :)
Af Tjubakka
Hej

Ja, jeg kender godt Viewpia, men det var nu heller ikke lige det jeg havde tænkt på. Har oplevet et af deres tv, hvor det viste en dvd og det syntes jeg var en allround fornemmelse uden jeg blev imponeret. Vil helst gerne have et fra de "store" :)

Fandt et LG med indbygget DVD, dog 26", så de findes, men prøver dog at søge videre...
Af TYBO
Nu ikke for at være lysseslukker men et 32" til 3000kr giver et langt bedre billed.
HVIS du kan få plads til den.
Af Tjubakka
Okay? :)

Hvilket 32" med indbygget dvd kan det?
Af Tjubakka
TYBO?