Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jeg står og skal til at købe et nyt fladskærmstv til stuen og regner med at det skal være ca 40". Har kigget en del på Samsungs TV'er da jeg umiddelbart er imponeret over deres billedkvalitet og design.
Budgettet er max 10.000kr så det begrænser jo lidt hvilke modeller der kan købes.
Har set at nogle af Samsung's tv har mulighed for at kobles på nettet så man kan se film direkte fra f.eks. en NAS eller lignende. Dette er en feature jeg gerne ville have med hvis muligt.
Kan i anbefale nogle TV der ca passer til disse kriterier?

kim
kimusan skrev:jeg står og skal til at købe et nyt fladskærmstv til stuen og regner med at det skal være ca 40". Har kigget en del på Samsungs TV'er da jeg umiddelbart er imponeret over deres billedkvalitet og design.
Budgettet er max 10.000kr så det begrænser jo lidt hvilke modeller der kan købes.
Har set at nogle af Samsung's tv har mulighed for at kobles på nettet så man kan se film direkte fra f.eks. en NAS eller lignende. Dette er en feature jeg gerne ville have med hvis muligt.
Kan i anbefale nogle TV der ca passer til disse kriterier?

kim
Hej K

Her er min anbefaling.

40" FHD,DVB-C/T,HDMI 1.3, MPEG4, USB, 40000:1 LE40A567P2WXXE 8808987919290 9.999