19 okt 2008, 20:41
Jeg skal have en ny skærm, til en ny spand. Jeg har næsten valgt hvilken skærm jeg vil have, og det er en Samsung T220. Jeg synes den er pæn, synes at have læst pæne ting om den, og så har jeg været super-tilfreds med den SyncMaster 206BW, jeg har brugt, og stadig bruger.
Men ! T220 kan man få i flere modeller. Og selvom jeg efterhånden ved en del om PC-hardware, så er jeg ikke lige så selvsikker, når det kommer til skærme, derfor beder jeg om hjælp, tips, råd, forklaring og vejledning herinde.
Samsung T220
Samsung T220P
Samsung T220HD
Hvad er forskellen ? Hvilken er bedst ? Hvilken giver mest for pengene ?
Skærmen skal primært bruges til internet, spil, lidt foto- og artikel-skrivning. Det sker jeg ser lidt DVD på puteren, men er pænt sjældent.
Jeg har naturligvis googlet, og sammenlignet data på de 3 modeller, men synes ikke jeg er blevet så klog af det, at jeg ikke gerne vil have jeres input.
Håber I tager jer tiden, til at komme med nogle indspark. Tak.

Men ! T220 kan man få i flere modeller. Og selvom jeg efterhånden ved en del om PC-hardware, så er jeg ikke lige så selvsikker, når det kommer til skærme, derfor beder jeg om hjælp, tips, råd, forklaring og vejledning herinde.
Samsung T220
Samsung T220P
Samsung T220HD
Hvad er forskellen ? Hvilken er bedst ? Hvilken giver mest for pengene ?
Skærmen skal primært bruges til internet, spil, lidt foto- og artikel-skrivning. Det sker jeg ser lidt DVD på puteren, men er pænt sjældent.
Jeg har naturligvis googlet, og sammenlignet data på de 3 modeller, men synes ikke jeg er blevet så klog af det, at jeg ikke gerne vil have jeres input.
Håber I tager jer tiden, til at komme med nogle indspark. Tak.