Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg er på udkig efter en ny monitor, 26" eller 27" med picture in picture, men kan ikke finde nogen.
Samsung 275T plus har denne funktion, men kun hvis det ene signal er via component eller s-vhs kabel.
Jeg skal bruge en der kan klare pip med DVI samt HDMI eller VGA.

Nogen der har kendskab til en skærm der lever op til dette?

Mvh Morten
--
Af brfcjon
jeg kigger selv på dell 2709W. Der er et ret godt tilbud på den lige nu hvor du får 25% på listeprisen - den koster faktisk det samme som 2408'eren

Den har vist snart sagt enhver tilslutning du kan ønske dig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det tilbud udløber vist i dag, så med mindre man er hurtigt ude, så er prisen en lidt anden.
Af brfcjon
Jeg har faktisk lige selv bestilt - 4500 kr. fik jeg den for.

Hvis ikke man når det hos Dell.dk så kan man købe den hos pcbuit.co.uk til £428 plus £65 kr. i forsendelse. Det giver ca. 4600 kr. eller sådan noget. Stadig OK pris synes jeg.

Dog fik jeg at vide prisen stiger lidt hos pcbuyit snart også - så man skal skynde sig lidt=)
Af Ragefatha
Havde allerede kigget lidt på Dell 2709W, men den har vist ikke picture in picture.
Eller tager jeg fejl?

Kan iøvrigt oplyse at tilbuddet gælder til 29/10, det står der ihvertfald når man smider den i indkøbskurven.
Af mhca
brfcjon:
De skriver jo så også, at det ikke kan lade sig gøre med DVI-D. Men det var måske også din pointe...

Ragefatha... har du undersøgt om LG's 26" model med S-IPS panel kan klare PIP?
Jeg har ikke selv set på det, men ellers er det vist en ret fornuftig skærm.

Mvh. Martin
Af brfcjon
Det har du ret i. Ærgeligt og underligt. Når det er et krav er dellen jo ikke en løsning.

Jeg valgte personligt LGen fra af to grunde (og det er sikkert en fremragende skærm mange vil glade for så det er ikke fordi jeg hævde at have baseret min beslutning på sandheden):

For det første at jeg havde læst på Hardforum at byggekvalitet er lidt dårlig. En 26 ips skærm til de penge - de må have fundet rum i budgetttet et eller andet sted.

For det andet at jeg personligt har dårlig erfaring med LGs produkter - ikke skærme så jeg er bare lidt utryg ved dem. Ikke nogen særlig og ej heller særlg tungtvejende grund, men trods alt en der har indflydelse på mit valg.

Dell derimod har jeg god erfaring med.
Af Ragefatha
Hej igen

Tak for forslagene :)
Nej Dell'en duer desværre ikke, men jeg vil straks kigge nærmere på LG'en