19 okt 2008, 02:47
Jeg er den glade ejer af et PX80, men er nu kommet i den uheldige situation, at apparatet ikke længere kan modtage signal via HDMI eller AV på nogen af de i alt 5 indgange. Det analoge signal går dog fint igennem. Det eneste, jeg kan komme på at have gjort anderledes end normalt, er at have to HDMI-kilder tændt på samme tid (PS3 og YouSee-HD-box). Jeg har haft forsøgt at tage strømmen på TV'et i en længere periode og derefter starte op igen med kun én HDMI eller AV-kilde, men intet billede. TV'et registrerer slet ikke, at der sendes et signal til det.
Da en kammerat med samme TV også har problemer af lignende art (HDMI 1 indgangen virker pludselig ikke), går mit spørgsmål på, om PX80 generelt har en svaghed på dette punkt? Er der andre, der har oplevet lignende problemer?
Da en kammerat med samme TV også har problemer af lignende art (HDMI 1 indgangen virker pludselig ikke), går mit spørgsmål på, om PX80 generelt har en svaghed på dette punkt? Er der andre, der har oplevet lignende problemer?