Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KingGuru
Jeg er desværre kommet til konklusionen at jeg ikke skal have et PX80.

Lige nu vakler jeg lidt mellem en ældre Samsing F86, og den lidt nyere model A656..
alternativt kunne jeg gå i retning af W4000 de ligger alle mellem 7 - 8k de billigste steder,,

Nogle der har en grund til den ene frem for den anden

Skal bruge den til alm tv (indtil jeg får digitalt tv), lidt hd film, mediecenter, og så surfe lidt fra sengen af en gang i mellem.
KingGuru skrev:Jeg er desværre kommet til konklusionen at jeg ikke skal have et PX80.
Uha, det vil jeg gerne høre lidt om - jeg vakler nemlig også mellem PX80 og W4000 (eller W4500)

Hvad er din begrundelse?
Af KingGuru
Jeg er IT mand, og mit mediecenter kommer til at køre 24/7 som div. servere oven i. Og så ved jeg at jeg synes det er rart at jeg kan bruge skærmen til at lige hoppe på internettet.. tjekke mails uden at starte min primære maskine op, ect..
det var begrundelsen til at jeg ikke gik efter PX80 .. (den lave opløsning)..

Grunden til at jeg kikker lidt på samsung, at så vidt jeg lige kan se hist og her, så får den kanone anmeldelser.. HDTVtest ect. derfor er jeg lige gået over i retning af denne.. og det er lige pt den der fører konkurrencen hos mig..
men håbede lige på lidt indput herinde fra, da der sidder nogle mennesker med næsten for meget viden om de her ting..