Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jbn
hey derude.

Jeg står i den heldige situation at jeg snart får mig kabeltv med digitalt signal. (hvilket jeg ikke har kunne før pga. min bopæl) Hvad jeg nu mangler er et ordentlig fjernsyn i 32-37 klassen til at se sport, nævnligt fodbold. Jeg har hørt så meget godt om PX80 og har kigget lidt rundt omkring. Men hvad er det, dét fjernsyn kan som de andre ikke kan?

Håber i gider ENDNU engang at svare på åndsvage spørgsmål :)

Mvh
Jbn
Af Bavianen
Jbn skrev:hey derude.

Jeg står i den heldige situation at jeg snart får mig kabeltv med digitalt signal. (hvilket jeg ikke har kunne før pga. min bopæl) Hvad jeg nu mangler er et ordentlig fjernsyn i 32-37 klassen til at se sport, nævnligt fodbold. Jeg har hørt så meget godt om PX80 og har kigget lidt rundt omkring. Men hvad er det, dét fjernsyn kan som de andre ikke kan?

Håber i gider ENDNU engang at svare på åndsvage spørgsmål :)

Mvh
Jbn
I 32" tror jeg du skal have en lg32pg6000.....laver de px80 i den størelse ?
Af martinlk
Bavianen skrev:I 32" tror jeg du skal have en lg32pg6000.....laver de px80 i den størelse ?
Nej, den mindste PX80 er 37".
Jbn skrev:Men hvad er det, dét fjernsyn kan som de andre ikke kan?
Det er et meget bredt spørgsmål. Prøv evt. at læse testen af PX80.
Af Jbn
Ah ja okay, det er selvfølgelig kun 37 den laves i, men det er nok også det jeg hælder mest til. Hvis vi snakker fodbold, er det vel ikke de ringeste man kan få fat i, nu hvor det er plasma? Jeg kan se at den ikke har så høj en opløsning som en billig LCD'er har, men kan man overhovedet se det på et digitalt signal?

Mvh
Jbn
Af martinlk
Opløsningen på PX80 er fin. Jeg synes altså du burde læse nogle af alle de tråde der allerede er herinde omkring PX80 -- alle dine spørgsmål er besvarede heri. Det er det mindste du kan gøre inden du begynder at fyre løs.